OLMOBO Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er en gutt på 17 år som har lyst til å leve livet å oppleve masse! En av mine store drømmer er å dra på en stoor ranch i USA eller Canada, hvor det er store traktorer og hvor man kan gjete kveg fra hesteryggen. Vill ikke på en såkalt gjeste ranch med arrangerte turer, men bo der over en periode å ha min egen lille hytte/ rom og jobbe for kost og losji! Noen som har gjort dette eller har lyst til det samme? Kom gjerne med tips, linker, innspill, erfaringer osv. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Spar opp litt penger, kjøp flybillett til USA og søk lykken på noen store farmer. Om ikke annet, opplever du sikkert mye annet spennende om du drar dit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Er ikke ranchene enda større i Australia? Og det er vel også lettere for en utlending å jobbe lovlig der. 1 Lenke til kommentar
OLMOBO Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Har lyst til Amerika store pickuper alt er større over there Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Dette var interessant. Du kan nok ikke reise der for å jobbe sånn uten videre, det er ikke spesielt lett å få arbeidsvisum, men du kan jo få et turistvisum, det er mulig at det ikke teller som jobbing dersom du kun jobber der for å få dekket kost og losji. Er enig med at jeg ville reist til USA. Bodde selv et år i Missouri (riktignok ikke som bonde, men som student), og det er rett det at alt er større der borte. Spesielt menneskene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå