MBarne Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hver gang et program eller en film går i svart før neste "scene", så går Tven helt i svart. Som om den slår seg av et inntil noe skjer igjen. Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Den går selvsagt på igjen med en gang så jeg går ikke glipp av noe, men det er litt irriterende. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Høres ut som noe du lett kan ta på reklamasjon om TV'n ikke er gammel Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er dette ved film på en TV-kanal, DVD-spiller, bluray-spiller eller USB-penn? Om det er tv-kanal, bruker du ekstern dekoder? Om det er ekstern dekoder, eller dvd, bluray, bruker du scartkabel for tilkobling til tven..? Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er garantert ikke en feil med TVen, heller en innstilling. Jeg bruker HDMI kabel fra dataen til hjemmekinoanlegg og derfra til TVen. Så det kan jo være både data og hjemmekinoanlegg som er problemet. Beklager forresten sent svar! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Koble rett i tven da og se? Bytt kabel og prøv med en annen? Og se på tv uten at det er via nettet? Da får du feilsøkt litt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå