Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes du? Jeg synes de gjør en mer troverdig versjon av sangen. De har gjort sangen helt annerledes. Sangen bærer ikke lenger et "High School" preg, hvis du skjønner hva jeg mener.

Zøt gutt som synger hjernedød sang om å være ung og spiller akustisk gitar? Blir jo ikke mer high-school enn det.

Virker for øvrig som tingtang, antih3lt og NokkeFeita er samme person, eller i alle fall noen som kjenner hverandre.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Det jeg mente er at dette er en mer "seriøs" eller voksen fremtoning av sangen. Selvsagt er målgruppen den samme som tilhører One Direction og Justin Bieber, men synes ikke den minner om "High School følelse" fordiom

antih3lt: Jeg tror de kan nå langt :-)

Lenke til kommentar

Zøt gutt som synger hjernedød sang om å være ung og spiller akustisk gitar? Blir jo ikke mer high-school enn det.

Virker for øvrig som tingtang, antih3lt og NokkeFeita er samme person, eller i alle fall noen som kjenner hverandre.

Det er bare å se hva jeg har skrevet av innlegg tidligere, så skjønner du at jeg ikke er samme person, din mongounge. Jeg har alltid vært interessert i sang, synger mange timer i uka, og kan plassere kred der hvor det hører hjemme. Disse gutta kan synge, må bare polere litt her og der, så det blir litt mer edgy. Misunnelig eller? Det var i hvert fall ikke mye innsiktsfullt fra deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det at brukeren har blitt opprettet ene og alene for å reklamere/promotere denne YouTube videoen, gjør at jeg ikke engang gidder å høre på den. Hjelper heller ikke at det virker som noen av disse andre her også er en av de eller kjenner til disse personene. Latterlig å tro at dere blir kjendiser her inne, men hey, hard to get famous theese days :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg kjenner han ene som synger, og har da ikke nektet for det? :) Kan ikke mye om musikk, men syntes han/de er flink. Ser også at det er blitt laget en bruker for å promotere, men hva så? Man gjør det man kan for å nå frem til folk. Folk skal få lov til å mene det de vil, men jeg har sagt min mening hvertfall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner hvert fall ikke noen av dere som har svart på dette innlegget. Ikke som jeg vet hvert fall.

:rofl

Ser også at det er blitt laget en bruker for å promotere, men hva så? Man gjør det man kan for å nå frem til folk.

De får ikke noe respekt av meg ved å gjøre det på den måten hvertfall. Da er det bedre å være ærlig å si "Sjekk ut den nye cover låten våres" eller "Jeg har noen venner som er veldig flinke, sjekk ut denne videoen".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...