tingtang Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Denne versjonen av Avril Lavigne's Here's To Never Growing Up" er verdt å opprette et eget evne for. Alle bør sjekke denne ut. Ble hvert fall meget imponert: 1 Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Kjenner han ene som synger. En utrolig talentfull gutt! 2 Lenke til kommentar
tingtang Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Kjenner han ene som synger. En utrolig talentfull gutt! Blir artig å følge med på dem fremover! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Enda dårligere enn den allerede ganske kjipe originalen. Lenke til kommentar
tingtang Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Synes du? Jeg synes de gjør en mer troverdig versjon av sangen. De har gjort sangen helt annerledes. Sangen bærer ikke lenger et "High School" preg, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Synes også originalen er bedre. Lenke til kommentar
tingtang Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Det er gjort helt om på arrangementet av låten, så jeg mener det blir litt feil å sammenligne dem. Lenke til kommentar
antih3lt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Fine stemmer. De har tatt sangen ned en note. Det ville nok blitt litt skrikete om de ikke hadde gjort det. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Synes du? Jeg synes de gjør en mer troverdig versjon av sangen. De har gjort sangen helt annerledes. Sangen bærer ikke lenger et "High School" preg, hvis du skjønner hva jeg mener. Zøt gutt som synger hjernedød sang om å være ung og spiller akustisk gitar? Blir jo ikke mer high-school enn det. Virker for øvrig som tingtang, antih3lt og NokkeFeita er samme person, eller i alle fall noen som kjenner hverandre. Endret 22. juni 2013 av Lord Britishface Lenke til kommentar
tingtang Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Det jeg mente er at dette er en mer "seriøs" eller voksen fremtoning av sangen. Selvsagt er målgruppen den samme som tilhører One Direction og Justin Bieber, men synes ikke den minner om "High School følelse" fordiom antih3lt: Jeg tror de kan nå langt :-) Lenke til kommentar
antih3lt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Zøt gutt som synger hjernedød sang om å være ung og spiller akustisk gitar? Blir jo ikke mer high-school enn det. Virker for øvrig som tingtang, antih3lt og NokkeFeita er samme person, eller i alle fall noen som kjenner hverandre. Det er bare å se hva jeg har skrevet av innlegg tidligere, så skjønner du at jeg ikke er samme person, din mongounge. Jeg har alltid vært interessert i sang, synger mange timer i uka, og kan plassere kred der hvor det hører hjemme. Disse gutta kan synge, må bare polere litt her og der, så det blir litt mer edgy. Misunnelig eller? Det var i hvert fall ikke mye innsiktsfullt fra deg. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det at brukeren har blitt opprettet ene og alene for å reklamere/promotere denne YouTube videoen, gjør at jeg ikke engang gidder å høre på den. Hjelper heller ikke at det virker som noen av disse andre her også er en av de eller kjenner til disse personene. Latterlig å tro at dere blir kjendiser her inne, men hey, hard to get famous theese days Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 De kan synge, so what? Det finnes millioner som kan gjøre akkurat det samme akkurat like bra. Her er null kreativitet, følelse og nytenkning, alle viktigere kvaliteter enn evnen til å treffe en note. Lenke til kommentar
tingtang Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg kjenner hvert fall ikke noen av dere som har svart på dette innlegget. Ikke som jeg vet hvert fall. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja, jeg kjenner han ene som synger, og har da ikke nektet for det? Kan ikke mye om musikk, men syntes han/de er flink. Ser også at det er blitt laget en bruker for å promotere, men hva så? Man gjør det man kan for å nå frem til folk. Folk skal få lov til å mene det de vil, men jeg har sagt min mening hvertfall. 1 Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg kjenner hvert fall ikke noen av dere som har svart på dette innlegget. Ikke som jeg vet hvert fall. :rofl Ser også at det er blitt laget en bruker for å promotere, men hva så? Man gjør det man kan for å nå frem til folk. De får ikke noe respekt av meg ved å gjøre det på den måten hvertfall. Da er det bedre å være ærlig å si "Sjekk ut den nye cover låten våres" eller "Jeg har noen venner som er veldig flinke, sjekk ut denne videoen". Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Er helt enig med deg der 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå