RottePostei Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 PC'en til en kompis av meg vil plutselig ikke slå seg på lengre. Viftene og diskene sviver, men det kommer ingen skjermbilde Har forsøkt: -tatt ut alle kort utenom skjermkort og koblet fra diskene -tatt ut og prøvd rambrikkene enkeltvis -et annet skjermkort Fremdeles samme greia...ingenting skjer... Skjermen funker den, så det må være pc'en Noen ideer? Noen som har peil på MSI og vet om det er noen leds eller pipelyder eller noe som kan fortelle hva som er ødelagt? Lenke til kommentar
smoke Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hadde samme problem for litt siden hadde kommet bort i skjermkortet når jeg hadde satt in ny hardisk. Her er en liten guide til pipe kodene på hovedkort: http://www.ocshoot.no/beepcodes.html Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Takker, men det kommer ingen pipelyder. Vil disse komme via lydkortet slik at man får det ut på stereoanlegget eller må man koble til egen pc-høytaller på jumperne på hovedkortet? Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sitat Takker, men det kommer ingen pipelyder. Vil disse komme via lydkortet slik at man får det ut på stereoanlegget eller må man koble til egen pc-høytaller på jumperne på hovedkortet? BIOS beeps kommer vel som regel ut av pc-speakern, så jeg vil gjette på at du må det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå