Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Etter at jeg begynte med Nibloigan Retard igår har jeg ikke fått til å urinere uansett hvor jævlig jeg må på do. Dette er nå blitt en del ubehagelig og smertefullt. Burde jeg ringe legevakten, og eventuelt bli innlagt og få et annet smertestillende som Pinex Forte frem til Mandag (da er fastlegen min tilbake på jobb)? Kan dette eventuelt bli farlig? Endret 22. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg ville ringt til legevakten, ja. Kanskje de kan legge inn et kateter. Høres virkelig ikke bra ut å vente til over helgen, det hadde jeg ikke engang vurdert. Endret 22. juni 2013 av Skurupu 4 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Dra sporenstreks til legevakten. Du vil virkelig ikke gjøre tingene vondt verre der nede. 2 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg skal Men er da sykehuset pliktet til å hente meg, eller betale for taxi? Jeg har nemlig ingen penger selv.. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) http://www.pasientre...naermeste-sted/ og http://www.pasientre...fra-behandling/ Les mer i menyene i venstremargen. Edit: Forøvrig kan det være lurt å ringe legevakten i din by/kommune og spørre om råd. Kanskje de kan hjelpe deg med transport/dempe smertene på forhånd. Endret 22. juni 2013 av Thor. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg har selv tatt taxi til sykehuset for en operasjon. Dette betalte sykehuset i sin helhet. Taxisjåføren ga meg et skriv jeg skulle vise frem i resepsjonen på Ahus. Endret 22. juni 2013 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Da ringte jeg til legevakten. Men de ville ikke ta imot meg før jeg fikk vondt igjen, og skulle da ringe opp igjen.. Endret 22. juni 2013 av Minnebrikken Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har blæra vært full i timevis uten at du klarer å tømme den? Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Har blæra vært full i timevis uten at du klarer å tømme den? Ja. Jeg klarte isted å kanskje få ut noen skvetter, men ikke mer enn det.. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 I henhold til felleskatalogen så er dette et kjent men sjelden bivirkning når man tar Nibloigan Retard Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Kom akuratt på et triks jeg lærte for en stund siden: gå i dusjen og la varmt vann renne forsiktig over penis. Prøv å slappe av så mye du kan. Endret 22. juni 2013 av Skurupu Lenke til kommentar
sykkeliten Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Uhhh,innlegging av kateter sucks big time,men må man så må man. Har selv opplevd full stopp,og den hodepinen jeg fikk mens jeg ventet på kateter var den verste hodepinen jeg noensinne har opplevd,og jeg lå i 10-12 dager med dundrende hodepine etter en kraftig hjernerystelse som ble peanøtter i forhold. Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 I henhold til felleskatalogen så er dette et kjent men sjelden bivirkning når man tar Nibloigan Retard Dessverre så er jeg veldig kjent for å få sjeldne bivirkninger mer enn de vanlige.. Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Uhhh,innlegging av kateter sucks big time,men må man så må man. Det er da ikke så ille. Jeg synes iallefall ikke det Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Dessverre så er jeg veldig kjent for å få sjeldne bivirkninger mer enn de vanlige.. Sjansen for å få denne bivirkningen øker jo høyere dose du tar, så dersom du tar mer enn forskrevet dosering kan urinretardasjon være et problem. Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Sjansen for å få denne bivirkningen øker jo høyere dose du tar, så dersom du tar mer enn forskrevet dosering kan urinretardasjon være et problem. Jeg tar den dosen som de fleste tar, men mer enn den legen forskrev meg. Har nå uansett fått mistanke om at det ikke er snakk om noen bivirkning, men heller en urininfeksjon.. Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Jeg tar den dosen som de fleste tar, men mer enn den legen forskrev meg. Har nå uansett fått mistanke om at det ikke er snakk om noen bivirkning, men heller en urininfeksjon.. De fleste tar den dosen legen forskriver. 3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Urinveisinfeksjon er helt forjævlig og bør behandles tidligst mulig. Jeg fikk det fordi jeg kjørte i mange minus på scooter uten tilstrekkelig med klær. Fikk først en behandling med selexid som jeg skulle bruke i 14 dager. Etter 7 dager begynte jeg å urinere blod. Ringte legevakten og fikk antibiotika, så ble alt bedre iløpet av noen få dager. 1 Lenke til kommentar
Minnebrikken Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 De fleste tar den dosen legen forskriver. Men hva er poenget med det når den dosen ikke fungerer? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Men hva er poenget med det når den dosen ikke fungerer? Hvis dosen ikke fungerer, snakker du med legen om det, så kan han avgjøre om det er trygt å skrive en større dose, eventuellt en annen medisin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå