obic123 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hei folkens, Jeg er ganske fersk på dette med websider. Jeg holder på å skal starte et nytt selskap og har i den forbindelse kjøpt et domene. Kjøpte det via One.com og har derfor lagring etc der... Greia er at jeg skal outsource selve jobben med å lage sida. Her er prosjekt detaljene: 1. You need to design and make the website. 2. The site must be able to contain videos and linked in videos. 3. The site needs a language buttonswitch (English and Norwegian) 4. It needs 6-7 pages++ (Home, Contact, Portofolio, Work we do, About, Prices, Blog++) 5. It needs to be easy for me to edit (insert and remove text/pictures/video etc) 6. It needs to be optimized for search engines (SEO). 7. Responsive Design: It should work properly with Ipad\Mobilephones etc. Prefered: HTML5, CSS3 and published with Wordpress. Hva er en grei pris å betale for dette? jeg bruker freelancer.com... Når jeg nå også velger en aktør til å jobben. Hvordan gir jeg rettigheter til vedkommende til mitt domene? Jeg gir vel ikke bort innlogging informasjonen på One.com ? Som sagt, pretty fresh meat på dette altså Om noen her ønsker å ta jobben for en rimelig penge så er det også en mulighet Siden skal være meget simpel, men elegant. Jeg kan også få kjøpe en side av en "partner". Jeg liker siden veldig godt og de vil tilpasse den for mitt firma for 550$. Siden er under rekonstruksjon, så den er ikke optimal til å se på nå... men du får et visst inntrykk. Dette er siden: http://squarepixel.co.in/ Takk for svar! Endret 22. juni 2013 av obic123 Lenke til kommentar
easy:solutions Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 hvis (det ønskede) budsjettet ditt ligger på rundt 550$ anbefaler jeg deg å la de ta jobben. Lenke til kommentar
obic123 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 budsjettet mitt ligger ikke på det. det er det de foreslo det jeg egentlig lurer mest på er ang. domene... jeg har jo login til mitt eget domene. gir jeg bort denne informasjonen til vedkommende som skal legge opp min side? eller oppretter jeg en slags FTP serber eller lignende? forstår ikke helt den saken... Takk for svar Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Du kan normalt opprette egen ftp login konto, som de kan bruke. Men i noen tilfeller har de og behov for å komme inn i kontrollpanelet, i forbindelse med CMS programmer/instillinger feks.. Lenke til kommentar
Christopher Almquist Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg ville ikke latt noen venner eller bekjente lage min side, men det er fordi jeg har gjort det før - og det gikk ikke så bra Det er mange fallgruver når man lar en venn ta over ansvaret for nettsiden. F.eks kan han gjøre en dårlig jobb. Hva gjør du da? Sier du til han at han ikke er noe flink? Designet kan bli bra, men han søkeoptimaliserer ikke siden din. Han kan i i tillegg være treg, og du må mase på han. Det er mange ting som kan gå galt - i alle fall til den prisen. Med en utestående bedrift står du fritt til å kreve ditt. Det finnes nok av store og billige leverandører der ute. Se f.eks på hjemmeside-pris-test.info Lykke til. Lenke til kommentar
Insula Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Personlig synes jeg dette høres ut som bortkastede penger. Siden du vil bruke Wordpress, ville jeg heller brukt 20 dollar på en profesjonell template og brukt 1 time på å lære seg å bruke og sette opp Wordpress.. One.com har kontrollpanel hvor du enkelt kan sette opp Wordpress, all administrasjon kan du enkelt og helt gratis lese deg opp på. 1. You need to design and make the website. Kjøp en ferdig Wordpress-template. 2. The site must be able to contain videos and linked in videos. Funker fint i Wordpress 3. The site needs a language buttonswitch (English and Norwegian) Finnes nok en plugin for det i Wordpress. 4. It needs 6-7 pages++ (Home, Contact, Portofolio, Work we do, About, Prices, Blog++) Enkelt i Wordpress. 5. It needs to be easy for me to edit (insert and remove text/pictures/video etc) Wordpress er enkelt i bruk. 6. It needs to be optimized for search engines (SEO). Wordpress gjør dette for deg. 7. Responsive Design: It should work properly with Ipad\Mobilephones etc. Kommer helt an på hvilken template du velger. 1 Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Personlig synes jeg dette høres ut som bortkastede penger. Siden du vil bruke Wordpress, ville jeg heller brukt 20 dollar på en profesjonell template og brukt 1 time på å lære seg å bruke og sette opp Wordpress.. One.com har kontrollpanel hvor du enkelt kan sette opp Wordpress, all administrasjon kan du enkelt og helt gratis lese deg opp på. Kjøp en ferdig Wordpress-template. Funker fint i Wordpress Finnes nok en plugin for det i Wordpress. Enkelt i Wordpress. Wordpress er enkelt i bruk. Wordpress gjør dette for deg. Kommer helt an på hvilken template du velger. Og det samme gjelder for Joomla. Men "språkknappene" er ikke magiske, du kan A: Lage 2 identiske sider lage artikler og aktivere at de skal publiserer samtidig i ettertid, eller B: Den kjappeste (og styggeste metoden) ha en Google Translate plugin, noe jeg tør gjette på at ikke er optimalt. Noen innvendinger fra andre om at det finnes flere utveier er jeg spent på å høre om da jeg selv har pønsket mye på å gjøre dette mest riktig. Endret 15. august 2013 av Dan-Levi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå