Tskui Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg skal til USA om et par måneder og vurderer å kjøpe en Vita når jeg er der. Jeg veit spillene er regionsfrie, men kan jeg laste ned dlc, spille online og laste ned spill med norsk konto på en Vita kjøpt i USA? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
medlem-308354 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg er ikke sikker, men jeg tror det så lenge du lager en europeisk konto. Forresten, hvis du skal kjøpe en Playstation Vita kan jeg anbefale: Fjernet av moderator Endret 3. juli 2013 av iStereo Fjernet reklame Lenke til kommentar
jrs Skrevet 27. juni 2013 Del Skrevet 27. juni 2013 (endret) Hei. Jeg vurderte også å VITA i USA, da jeg skal på ferie ditt om noen uker. Men etter å ha sjekket litt kjøpte jeg i en Gamestop butikk istedet. De har for øyeblikke en kampanje hvor du får kjøpt VITA ink 1 spill (Need for Speed eller Fifa 13) + 4GB minnebrikke for 1495,-. Siden basis modellen koster ca. $250 i USA, så jeg ingen grunn til å kjøpe der. Link til Gamestop -> www.gamestop.no Link til tilbudsbrosjyre: http://issuu.com/gam...way-summer-cat2 Endret 27. juni 2013 av jrs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå