DonJuan. Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hei! Kjøpte et stort surroundanlegg hos dustinhome.no for få dager siden, og ser nå det koster 1000 kroner mindre enn deg jeg ga for det. Det er satt opp, og frakten var ikke spesielt billig, så å sende det inn igjen for å spare 1000 kroner er rett og slett ikke verdt det. Det jeg lurer på er: dersom jeg kontakter butikken, tror dere de vil la meg få tilbake 1000 kroner? Er det noen som har vært borti lignende problemstillinger? Takker for svar! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 I forhold til forbrukerkjøpsloven har du ikke noe krav på det. Jeg har ikke noen erfaring. Men du kan jo prøve å spørre, det er ikke verre enn at de sier nei. Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Prisene går opp, og de går ned, så at prisen kan endre seg dagen etter man har kjøpt noe, er alltid noe man risikerer. La oss si at det nå kostet 1000 kroner mer enn da du hadde kjøpt det, hadde du da spurt Dustin om å få betale 1000 kroner mer? Eller hvordan hadde du reagert om Dustin kontaktet deg og spurte om du hadde lyst til å betale 1000 kroner mer? Det skader selvsagt ikke å spørre, men du har ikke krav på noe, ikke engang å bli irritert, om de sier nei. 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Send de en epost og spør. Om de er motvillige så sier du bare at du ønsker å benytte deg av returretten, for så å kjøpe anlegget på nytt. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Skriv at du ikke har åpnet det enda, benytter deg av angreretten hvis de ikke gjør det. Skriv det på en hyggelig måte selvfølgelig. Endret 24. juni 2013 av MrLG Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Opplevde noe lignende etter et kjøp hos Komplett en gang. Prisen på varen ble satt ned ganske mye et par dager etter at jeg kjøpte og fikk levert. Tok kontakt, spurte pent og fikk tilbake mellomlegget. Verdt et forsøk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå