Gå til innhold

Kjøpt surround-anlegg for 2 dager siden på nett, billigere nå

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjøpte et stort surroundanlegg hos dustinhome.no for få dager siden, og ser nå det koster 1000 kroner mindre enn deg jeg ga for det. Det er satt opp, og frakten var ikke spesielt billig, så å sende det inn igjen for å spare 1000 kroner er rett og slett ikke verdt det.

Det jeg lurer på er: dersom jeg kontakter butikken, tror dere de vil la meg få tilbake 1000 kroner? Er det noen som har vært borti lignende problemstillinger?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prisene går opp, og de går ned, så at prisen kan endre seg dagen etter man har kjøpt noe, er alltid noe man risikerer.

La oss si at det nå kostet 1000 kroner mer enn da du hadde kjøpt det, hadde du da spurt Dustin om å få betale 1000 kroner mer? Eller hvordan hadde du reagert om Dustin kontaktet deg og spurte om du hadde lyst til å betale 1000 kroner mer?

Det skader selvsagt ikke å spørre, men du har ikke krav på noe, ikke engang å bli irritert, om de sier nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opplevde noe lignende etter et kjøp hos Komplett en gang. Prisen på varen ble satt ned ganske mye et par dager etter at jeg kjøpte og fikk levert. Tok kontakt, spurte pent og fikk tilbake mellomlegget. Verdt et forsøk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...