tttt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hjernen min kan være litt scumbag. I slutten av tiendeklasse nå så begynte jeg å like ei av jentene i klassen. Jeg har bare begynt å like henne mere og mere, men kommer trolig til å møte henne lite. Vi starter på forskjellige skoler til høsten, og møtes sjeldent på fritiden. Jeg har veldig lyst til å bli bedre kjent med henne, jeg har ikke nummeret hennes. Men jeg jeg er venn med hu på face, så jeg lurer på om jeg bør be henne ut via facebook eller blir det for dumt? Og hvordan skal jeg i tilfelle be henne ut via facebook? Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 snakk med henne på FB så spør du om nummeret på en måte som passer for anledningen. 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 HEI, SKAL VI FINNE PÅ NOE? JA -> jamenn så fint NEI -> neimenn så dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har du noen gang snakket med henne irl? Hatt litt kontakt? Lenke til kommentar
tttt Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Har snakket med henne irl, men ikke noe sånn at hun har forstått at jeg er interresert i henne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Har snakket med henne irl, men ikke noe sånn at hun har forstått at jeg er interresert i henne. Ikke? Hos meg var det annerledes, hun tok initiativ Men, ta initiativ, vær litt frampå! Spør henne om div ting som f.eks hva hun skal i ferien, om hun har lyst til å bli med ut, osv. Ikke spør henne ut på Facebook, føler det setter litt dårlig smak. Du burde evt. snakke og "komme" deg fram til nummeret hennes. Så ringer du henne en dag og spør om hun vil bli med en tur ut og da burde det gå sin gang. Ikke vær sjenert for å være sammen med henne, det er et av de vanligste problemene. Håper dette hjalp pittelitt Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 "Ikke vær sjenert": Herlig råd. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Du bør ikke få jentelus så ung Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 "Ikke vær sjenert": Herlig råd. I motsetning til deg så bidrar jeg værtfall med noe. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 I motsetning til deg så bidrar jeg værtfall med noe. Det meste har allerede blitt sagt, så det eneste jeg kunne bidra med var å påpeke at man ikke kan velge bort å være sjenert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå