ForumTrollet123 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har tennkt å kjøpe ny telefon, men er lit usikker på kva. har lurt på Samsung Galaxy S4. Nokon som har den og er fornøgd? Kva er forskjellen på den og GS3 og GS2? Det andre alternativet er iPhone 5. Samme spørsmåla som over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Jeg ville ventet til iPhone 5s/6. men visst du skal ha nå så iPhone 5. Endret 22. juni 2013 av Slettet-6x3szi Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Om det er viktig at den er vanntett, anbefaler jeg Sony Xperia Z. Jeg har den selv, og det er digg å slippe å beskytte den for regn hele tiden. Forskjellen på Samsung Galaxy 2 og 3: http://www.youtube.com/watch?v=IO2knsRENio Endret 22. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) SGS 4 er den nyeste telefonen til Samsung, med den er du (nesten) garantert flere oppdateringer, bedre spillytelse, den har større skjerm enn forgjengerne. Skal du derimot ikke spille heftige spill, vil en SGS 3 nok fungere minst like godt. SGS 2 er en del eldre, vil nok kjøre tunge apper dårligere, har mindre skjerm, men skal du kun kjøre lettere apper vil den kunne være et godt kjøp. iPhone har en del mindre skjerm enn Samsungen, men forskjellene fra 5-ern til 4s-en er stort sett kun skjermen. iPhone har dessuten høyere prioritert enn Android hos mange app-utviklere, og den har et mer brukervennlig/enklere OS. Skal du ha noe som er vanntett, så kan du se på Sony Xperia Z. Redigert etter kommentar under Endret 22. juni 2013 av Slettet-peolQalf Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg hadde gått for en S4 Active. Den har samme hardware som S4, men er vanntett, støvtett, og støtsikker. Anbefaler deg Android over WP8 og spesielt IOS. Lenke til kommentar
oddsmurf Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 SGS 4 er den nyeste telefonen til Samsung, med den er du (nesten) garantert flere oppdateringer, bedre spillytelse, den har større skjerm enn forgjengerne. Skal du derimot ikke spille heftige spill, vil en SGS 3 nok fungere minst like godt. SGS 2 er en del eldre, vil nok kjøre tunge apper dårligere, har mindre skjerm, men skal du kun kjøre lettere apper vil den kunne være et godt kjøp. iPhone har en del mindre skjerm enn Samsungen, men forskjellene fra 5-ern til 4s-en er stort sett kun skjermen. iPhone har dessuten flere apper enn Samsung, og den har et mer brukervennlig/enklere OS. Skal du ha noe som er vanntett, så kan du se på Sony Xperia Z. Iphone har ikke flere apps en android nei. De har omtrent like mange. Kilder: http://techland.time.com/2013/04/16/ios-vs-android/ http://news.cnet.com/8301-1035_3-57542502-94/google-ties-apple-with-700000-android-apps/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) ANTALL apps er irrelevant. Det som betyr noe, er om de appene du trenger er tilgjengelige. Min hovedprioritet når jeg velger telefon, er en god nettleser. iPhone har kun Safari, og Win Phone har kun Explorer. Altså ble det Android for min del. Safari og Explorer funker sikkert greit for de fleste, men jeg liker best Dolphin. I tillegg er Xperia Z vanntett, og har passe stor skjerm til mitt bruk. Ikke heng deg opp i antall apps. Gjør litt research, og kjøp en telefon som kan kjøre de appene du har bruk for. Du trenger ikke en million fjerte-apps. To eller tre holder Endret 22. juni 2013 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 ANTALL apps er irrelevant. Det som betyr noe, er om de appene du trenger er tilgjengelige. Min hovedprioritet når jeg velger telefon, er en god nettleser. iPhone har kun Safari, og Win Phone har kun Explorer. Altså ble det Android for min del. Safari og Explorer funker sikkert greit for de fleste, men jeg liker best Dolphin. I tillegg er Xperia Z vanntett, og har passe stor skjerm til mitt bruk. Ikke heng deg opp i antall apps. Gjør litt research, og kjøp en telefon som kan kjøre de appene du har bruk for. Du trenger ikke en million fjerte-apps. To eller tre holder Hæ? Jeg trenger alle 800 000 appene jeg Samme med konsoll, den som har spillene du vil ha er den du bør kjøpe. Nokia sine Windows mobiler er vel ganske bra, men utvalget av aper er veldig begrenset i forhold til Android og iOS. Nå kommer vel snart Mozilla telefoner som jeg mener skal kunne kjøre alle android apps, og det er jo ett Ubuntu operativsystem for mobiler også, vet ikke hvordan det er med apps der. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har tennkt å kjøpe ny telefon, men er lit usikker på kva. har lurt på Samsung Galaxy S4. Nokon som har den og er fornøgd? Kva er forskjellen på den og GS3 og GS2? Det andre alternativet er iPhone 5. Samme spørsmåla som over. Har du noen krav til telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå