Gå til innhold

Den lille Core-tråden!

CasterAnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah! RIFU varma opp for Propaghandi på Svartlamon i Trondhjem i går, og jeg hadde ikke mulighet til å komme meg i vei. :(

:(

På den lyse siden, spotifylista mi har runda 200 sanger takket være spotifys Radio og denne tråden :3

Har fått så mange favorittband.. vet ikke hvilket som er best :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe ^^ Noen anbefalinger i det siste?

Fant selv en 10-20 nye band å sjekke ut da jeg skulle prøve å finne et bilde av et album.

Fant også ut at Attack Attack! har to Spotify-kontoer, hvor den jeg ikke visste om før het "Attack Attack! [uS]". Hvorfor vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Attack Attack! var post-hardcore/metalcore bandet fra Ohio, USA.

Attack Attack er et pop punk band fra England om jeg ikke tar feil.

Tror spotify fucka opp litt der ja.

Meget gode post-hardcore band du burde sjekke ut er Lower Definition, Dance Gavin Dance, Alive In Standby, Emarosa, Oceana, House Vs. Hurricane og Burden Of A Day.

Noen har jeg kanskje nevnt før.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Twinklecore-bandet Dads første fullengder, American Radass (This is important) kan fåes gratis på deres bandcamp (sjekk mediafire-linken), evt for 50 cent. Fremadstormende, og dritfett band, om man liker twinklecore. http://dadsnj.bandcamp.com/album/american-radass-this-is-important (ja dette er ikke noe nytt, men en god nyhet blir aldri gammel..)

Stund siden jeg har hørt noe på post-hardcore/skramz, men med bakgrunn i denne artikkelen har jeg hørt en del på klassisk amerikansk hardcore i dag. Selv om jeg ikke er enig i alt på listen, er alt på den jævig kult og må sjekkes ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt lyst til å skrive dette lenge, og etter en fantastisk kveld nå skal jeg begynne :)

Noe av det jeg liker aller mest med ikke bare core, men metal og related, er at det er et fantastisk samfunn. Aldri før har jeg møtt så utrolig hyggelige mennesker og så fantastiske personer. Dette, kombinert med fantastisk musikk, har gjort meg gladere enn noensinne før :)

Jeg elsker musikken jeg hører på og jeg elsker alle andre som også gjør det. Det er en fantastisk musikksjanger og jeg merker at flere og flere begynner å like den. Det er så nydelig.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt lyst til å skrive dette lenge, og etter en fantastisk kveld nå skal jeg begynne :)

Noe av det jeg liker aller mest med ikke bare core, men metal og related, er at det er et fantastisk samfunn. Aldri før har jeg møtt så utrolig hyggelige mennesker og så fantastiske personer. Dette, kombinert med fantastisk musikk, har gjort meg gladere enn noensinne før :)

Jeg elsker musikken jeg hører på og jeg elsker alle andre som også gjør det. Det er en fantastisk musikksjanger og jeg merker at flere og flere begynner å like den. Det er så nydelig.

Kan du være mer spesifikk? Hva prater du om? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...