fredde Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Er den telefonen bare dritt eller ? Er den ikke så bra som alle tror, siden de skal selge den etter 2 uker, slik som de fleste på QXL Har lyst på en sånn jeg, men ikke hvis den ikke er bra. Er det mye bugs med den ? Lenke til kommentar
Goody Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Registrerer det samme jeg også...QXL florerer av T610. Vet ikke helt hva du ønsker å vite om telefonen, men jeg er iallfall kjempe fornøyd. Den desidert beste telefonen jeg har vært borti. Skal jo innrømme at overgangen fra Nokia til SE var rimelig stor for mitt vedkommende...men nå er alt bare solskinn. Det eneste negative jeg kommer på i farten er at den er litt treg i menyene, selv etter software oppgradering. Også litt kronlete sms-sending. Lenke til kommentar
cnil Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Akkurat ligt med som med 3310 ta den var ny. Populære telefoner blir det automatisk solgt mest brukt av også, i og med at det er mange på markedet. I tillegg er det mange webshopper som selger på QXL, og de legger selfølgelig ut de telefonene de ser det selges mest av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå