Gjest Slettet+135sgd Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Et spørsmål til de av dere som har kjøpt spillet Skyrim (PC-versjon): Inkluderes tysk språkpakke i utgaven av Skyrim som selges her i Norge, og om ikke, er det mulig å laste ned tysk språkpakke gratis (og lovlig) som et tilleggskomponent? Jeg spør fordi jeg kun ønsker å spille Skyrim på tysk, og vurderer om jeg må bestille fra f.eks. Amazon.de i stedet for å kjøpe det her i Norge. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Eg skifta språk til japansk for å teste det på steam. Høgre klikka på spelet, properties, languages og så skifta til japansk. Måtte laste ned en språkpakke på ca 1.7 gig eller noko. Men funka fett. Endret 22. juni 2013 av Jikla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+135sgd Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Eg skifta språk til japansk for å teste det på steam. Høgre klikka på spelet, properties, languages og så skifta til japansk. Måtte laste ned en språkpakke på ca 1.7 gig eller noko. Men funka fett. Flott, takk skal du ha! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Flott, takk skal du ha! I have no clue men kanskje dette hjelper deg Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Funker slik Jikla skrev. Kan velge mellom ni språk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå