Gå til innhold

Når rødgrønn politikk er uspiselig for folk flest...

Anbefalte innlegg

....kan de jo alltid velge Høyrebuffeets utvalg:

Ta klimapolitikken: Vil du ha en frisk salat av kortreist symbolpolitikk? Eller en grøt av konspirasjonsteorier hentet fra internett?

Solberg tilbyr begge deler.

Eller asylpolitikken: Vil du ha humanisme servert med en god dæsj føleri og asylbarnklump i halsen? Eller muslimfrykt i brun saus? Værsågod!

Vil du ha veimat? Du kan få rollerburger, ekstra stor brus og 130 kilometer i timen i fartsgrense – eller tre boller og bompenger.

Underholdning? Velg mellom bordbønn med Knut Arild Hareide eller drikkeviser med Frp-nestleder Per Sandberg.

Skattelettelse? Jada. Men hvordan skal den være krydret? Ekstra hot, slik Frp-leder Siv Jensen liker den? Ekstra Knut Arild-mild? Eller Erna-medium, slik alle kan like?

Og arbeidsmiljøloven? Well done og tariffmessig gjennomstekt à la Høyres Torbjørn Røe Isaksen? Eller blodig og brutalisert, slik Venstre-leder Trine Skei Grande liker?

Til og med tallerkenene er ulike: Små tallerkener for ansvarlige porsjoner innenfor handlingsregelen. Eller ekstra store super-size-me-tallerkener, vi-lever-tross-alt-i-et-av-verdens-rikeste-land.

Noe å drikke til? Du kan få faremerket vin fra KrF, men ikke lenger enn til klokken to om natten. Eller du kan drikke vin i parken med Unge Venstre-leder Sveinung Rotevatn.

http://www.dn.no/forsiden/kommentarer/article2635136.ece

Valget er altså mellom en kjedelig forutsigbar rett fra RG-menyen og et uoversiktig borgerlig menykart. Jeg for min del sitter allerede ved bordet og har bestilt maten. Har dere? Håper det smaker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller blodig og brutalisert, slik Venstre-leder Trine Skei Grande liker?

Jasså, har du laget denne nye formen for diktning helt på egenhånd? Hva heter denne formen for diktning?

Lyve-dikning? Usannhetsdiktning?Jugedikting? Blodig og brutalisert slik som min leder liker?

Kan du ta noen eksempler fra Venstres nettsider, der det står at hun vil ha det du beskriver ovenfor?

Nei? Tenkte meg det ja...

Uasnett: Hvor har du det i fra? Eller har du bare dratt det ut av ræva di som vanlig?

Eller du kan drikke vin i parken med Unge Venstre-leder Sveinung Rotevatn.

Ja, Gud forby vin, og i parken (....)

http://www.dn.no/for...icle2635136.ece

Valget er altså mellom en kjedelig forutsigbar rett fra RG-menyen og et uoversiktig borgerlig menykart. Jeg for min del sitter allerede ved bordet og har bestilt maten. Har dere? Håper det smaker!

Jaja, synd det ikke blir noe av da. Jeg som håpet at du skulle velge Venstre denne gangen, men den gang ei. Du sa jo det tidligere, men du holdt ikke ut akkurat lenge, før du rømte til de rødgrønne diktatorene igjen.
Lenke til kommentar

....kan de jo alltid velge Høyrebuffeets utvalg:

Ta klimapolitikken: Vil du ha en frisk salat av kortreist symbolpolitikk? Eller en grøt av konspirasjonsteorier hentet fra internett?

Solberg tilbyr begge deler.

Eller asylpolitikken: Vil du ha humanisme servert med en god dæsj føleri og asylbarnklump i halsen? Eller muslimfrykt i brun saus? Værsågod!

Vil du ha veimat? Du kan få rollerburger, ekstra stor brus og 130 kilometer i timen i fartsgrense – eller tre boller og bompenger.

Underholdning? Velg mellom bordbønn med Knut Arild Hareide eller drikkeviser med Frp-nestleder Per Sandberg.

Skattelettelse? Jada. Men hvordan skal den være krydret? Ekstra hot, slik Frp-leder Siv Jensen liker den? Ekstra Knut Arild-mild? Eller Erna-medium, slik alle kan like?

Og arbeidsmiljøloven? Well done og tariffmessig gjennomstekt à la Høyres Torbjørn Røe Isaksen? Eller blodig og brutalisert, slik Venstre-leder Trine Skei Grande liker?

Til og med tallerkenene er ulike: Små tallerkener for ansvarlige porsjoner innenfor handlingsregelen. Eller ekstra store super-size-me-tallerkener, vi-lever-tross-alt-i-et-av-verdens-rikeste-land.

Noe å drikke til? Du kan få faremerket vin fra KrF, men ikke lenger enn til klokken to om natten. Eller du kan drikke vin i parken med Unge Venstre-leder Sveinung Rotevatn.

http://www.dn.no/for...icle2635136.ece

Fordomsfullt innlegg.

Presentasjonen er dårlig.

Utseende og lukt er dårlig.

Orker ikke smake på dette grunnet nevnte grunner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...