tttt Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Sliter veldig med å være blåaktig under øynene, det5te er noe jeg har veldig llyst til å bli kvitt. Er 15år og har slitt med dette egentlig så lenge jeg har husket. Jeg sover ca 8 timer eller mer per natt, og jeg trener mye. Har prøvd en slags rulle for å ha på under øya uten mye suksess, så jeg håper at dere har noen gode svar å komme med. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Sliter veldig med å være blåaktig under øynene, det5te er noe jeg har veldig llyst til å bli kvitt. Er 15år og har slitt med dette egentlig så lenge jeg har husket. Jeg sover ca 8 timer eller mer per natt, og jeg trener mye. Har prøvd en slags rulle for å ha på under øya uten mye suksess, så jeg håper at dere har noen gode svar å komme med. Genetisk. Men mange grunner til at det skjer, så sjekk med øye lege hvordan man fjerner det. Endret 22. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
tttt Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 kunne gjerne fått noen tips jeg kunne prøvd selv. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Glemte å takke for svaret Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) http://www.darkcircl.../under-eye.html Selv om det står Dark så kan det vere alt fra lilla til blått. Men som sagt flere grunner, sjekk med lege når du har tid. Siden prøver og selge noe, så litt reklmame ser jeg. Endret 22. juni 2013 av Realzi Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Bare heads up så må du ikke kjøpe noe der, kan vere tulle produkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå