Space Core Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Hei. Jeg har lenge vurdert å oppgradere skjermkortet mitt fra et aldrende Nvidia GTX 550TI. Problemet er at jeg ikke har hatt råd til det nye flotte fra Nvidia. Men nå har jo Nvidia lansert GTX 780, og det ble plutselig en mer fornuftig pris for meg. Problemet derimot er at det anbefales at jeg har en strømforsyning med en effekt på minimum 600W, min er på 650W. Så spørsmålet mitt er om jeg burde kjøpe meg en ny, kraftigere strømforsyning i samme slengen? Spec's for den som lurer: CPU: Intel Core i5-3570K Hovedkort: ASUS MAXIMUS V GENE, Socket-1155 PSU: Corsair TX V2 650W Skjermkort: Gigabyte GeForce GTX 550Ti 1GB PhysX CD-ROM: Lite-On DVD±RW Writer IHAS124-19 Harddisk: Seagate Barracuda® 1TB RAM: Hadde fra før av på 4GB, tror det er Kingston Så igjen, vil det funke med en PSU på 650W, eller må jeg oppgradere til en på (kanskje) 750W? Endret 22. juni 2013 av Space Core Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Det burde gå veldig greit! 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 22. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Ser ingen grunn til ny PSU 1 Lenke til kommentar
Space Core Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2013 Takk for raske svar Da vet jeg det, og sparer i tillegg en tusen lapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå