ltdata Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hei, Jeg har kjøpt noen høytalere i USA og tatt med tilbake til Norge. http://www.alesis.com/m1active520usb Disse fungerte i USA, men her i Norge, når jeg kobler dem opp så er det ikke får jeg ikke noe strøm i dem. Altså power lyset kommer ikke på. Ifølge Alesis så skal disse fungere i Europa også. På baksiden er det en switch der jeg kan velge mellom 230V og 115V. Jeg regner med at her i Norge så skal jeg velge 230v. Har gjordt det men fortsatt ikke noe liv i dem. Har koblet dem til strømmen via en adapter siden kontaktene i USA er annerledes enn her i Norge. Kan dette være årsaken til at høytalerne ikke starter? Høytalerne ble fraktet i koffert med fly. De var godt pakket inn i klær, men kan rystelsene de har blitt utsatt for ha kunnet ødelegge høytalerne? Kan noen fortelle meg hvordan jeg kan få brukt høytalerne her i Norge? Har jeg koblet noe feil? Eller har de blitt ødelagt under flyturen? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Såvidt jeg ser av bildene bruker de samme 3-pols strømkabel som de fleste PSUer og monitorer o.l. Har du prøvd å rett og slett bruke en vanlig kabel og ikke adapter? Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Feilen var en sikring som hadde gått. Måtte bare bytte sikring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå