Nisselord Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Søker etter å gjøre PC'en min mer stillegående. Har byttet ut system og CPU-vifta så de skaper ikke problemer. den eneste lille biten som irriterer meg nå er vifta på VGA'et. det er et Asus V8440 Ti4400 Delux Link. som sikkert legges merke til er den vifa litt gedigen og kanskje ikke det letteste å få fjernet. er det noen som har et tips er det hjertelig velkomment! ellers hadde det også vært flott om det kom med noen tips om stillegående VGA... mhv Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Klips av kjøleren på skjermkortet og bolt på denne. Cute Må ha meg en sånn hehe! sånne store vifter bråker ikke så mye somregel, med heatpipe på i tilegg så blir det sikkert mye bedre Lenke til kommentar
Izex Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 :o Hvordan klarte jeg å snike meg over deg??? Sprøtt forum... Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Klips av kjøleren på skjermkortet og bolt på denne. Agree Er mye lettere enn det ser ut.. hehe Er fornøyd med denne på mitt 9700PRO kort værtfall Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Klips av kjøleren på skjermkortet og bolt på denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå