Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Sommeren er på vei og det er på tide med ny hårklipp. Nemlig Neymar sin nye 2013 hårklipp med barberte sider og langt på toppen. Jeg sliter med å få til volum i håret og panneluggen blir seende stygg ut. Neymar sitt hår ser ut som om det er født i den stilen mens mitt ser stivt og flatt ut.

 

Tar gjerne imot råd fra jenter også, som kanskje vet hvordan man får den perfekte pannelugg med kort hår ;)

post-285834-0-03825800-1371897427_thumb.jpg

post-285834-0-85919600-1371897436_thumb.jpg

Endret av 001fifaboy100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner virkelig ikke hvorfor folk hele tiden skal klippe håret sitt som en klysete fotballspiller. Det vil aldri se like bra ut på deg, fordi du ikke er han.

 

Anbefaler deg uansett å ta med et bilde av hårsveisen til en frisør, så hjelper de deg med riktige produkter for din hårtype.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hæ?

 

hæ?

hhhhææ?

 

Vil du se ut som en løk? Du vet at du ikke blir Neymar til tross for at du har like jævlig sveis som han?

 

Om det ikke er mulig å overbevise deg om at det er en stygg sveis, så kan jeg jo si så mye som at han bare har gredd alt håret rett frem og sannsynligvis brukt litt hårspray og géle.

 

PS: Jenter vet ingenting om klær/hår. Om du skal ha sminketips kan de nok bidra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Folkens, dette er en diskusjonsside ikke en kritikkside. Så vær vennlig og la egne meninger som ikke fremmer temaet være, takk. Og nei, jeg vil ikke se ut som en løk. Og ja, jeg vet at det er vanskelig og bli som han det er heller ikke målet mitt. Spørsmålet var ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED HVORDAN JEG KAN SE SLIK UT! Ikke?? Så ikke kommenter va vel -,-

Lenke til kommentar

Folkens, dette er en diskusjonsside ikke en kritikkside. Så vær vennlig og la egne meninger som ikke fremmer temaet være, takk. Og nei, jeg vil ikke se ut som en løk. Og ja, jeg vet at det er vanskelig og bli som han det er heller ikke målet mitt. Spørsmålet var ER DET NOEN SOM KAN HJELPE MEG MED HVORDAN JEG KAN SE SLIK UT! Ikke?? Så ikke kommenter va vel -,-

Skrev jeg ikke at han bare har gredd alt håret rett frem og brukt litt géle, samt hårspray for å få volum?

 

Dessuten har du ikke sagt noe om hvilken hårtype du har. Tykt? Tynt? Tett?

 

Videre spør du hva som er den perfekte pannelugg. Jeg kan si så mye som at det ikke er slik Neymar har.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Vi har jo alle forklart deg hvordan du kanskje kan få slik sveis, men det er mange veier til rom. Spesielt når du ikke har sagt hvordan hår du har.

 

Selvfølgelig er det ingen som vet nøyaktig hvordan neymar har fikset håret, fordi det mest sannsynlig ikke er noen som kjenner han personlig og kan spørre han.

 

Jeg sier det igjen, ta med et bilde til frisør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...