Gå til innhold

Kjøpt bilett på ticketmaster som jeg ikke får

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem. Jeg har bestilt bilett fra Ticketmaster(skal på festival i Skottland) og valgt at jeg skal hente den på Box Office. Jeg har ikke fått noe i posten enda, så jeg gikk ned på postkontoret for å høre men de visste ingenting om Ticketmaster.

Er ikke Box Office postkontor da, isåfall hvordan får jeg hentet dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg har et problem. Jeg har bestilt bilett fra Ticketmaster(skal på festival i Skottland) og valgt at jeg skal hente den på Box Office. Jeg har ikke fått noe i posten enda, så jeg gikk ned på postkontoret for å høre men de visste ingenting om Ticketmaster.

Er ikke Box Office postkontor da, isåfall hvordan får jeg hentet dem?

Box office er ikke ditt lokale postkontor, nei. Det er et utsalgssted for billetter. Hvor det aktuelle Box Office ligger, om det er ett spesielt og du ikke kan velge vilkårlig blant Ticketmasters forskjellige utsalgssteder, må du nesten finne ut av enten i papirene du har fått av dem eller ved å kontakte dem. Har du flaks er det et slikt kontor rett utenfor festivalinngangen.

Endret av Sexylubb1
Lenke til kommentar

Det er meget frustrerende å bestille billetter man ikke kan printe ut i neste øyeblikk, og Ticketmaster er mestere på dette.

Jeg hadde en lignende situasjon i April da jeg bestilte konsertbilleter i Barcelona. Fikk en mail om at jeg enten møtte opp 2 timer tidligere eller printet dem ut i en av de mange billettautomatene som er plassert ut på div. plasser der.

Jeg valgte å møte opp tidlig og alt ordnet seg veldig fint.

Husk at både de som har solgt deg billetten og de som arrangerer festival ønsker at du skal komme deg inn og bli fornøyd, selv om det kan virke motsatt der og da.

Du skal printe ut kvitteringa du sannsynligvis fikk pr. mail og ta den med deg til Box office når du kommer til Skottland. (jeg fikk i tillegg kvittering på spansk og skjønte ikke en dritt)

sannsynligvis trenger du ikke det heller, bare ta med utprintet kvittering til festivalområdet, vise frem visakortet du betalte med, så slipper du nok inn.

Jeg vet ikke nøyaktig hvor du skal i Skottland, men her er en del problemstillinger ang. Box offices, du finner kanskje info her:

http://www.tripadvisor.com/SearchForums?q=box+office&scope=2&sub-search=Search&ff=15&geo=186216&returnTo=__2F__ShowForum__2D__g186216__2D__i15__2D__United__5F__Kingdom__2E__html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...