AnonymDiskusjon Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hei. Jeg og en kamerat klarte å sloss litt etter en bytur, og dette foran politiet. Han slo først, og jeg tok igjen. Vi ble begge to satt i fyllearresten og de sa at vi kunne forvente oss en bot, og det jeg lurer på er hvor mye denne boten kommer på ca? og kan/burde jeg annmelde han? Ettersom han slo først kan jo jeg annmelde og si at jeg handlet i selvforsvar og evt slippe boten? Hva ville dere ha gjort? Anonym poster: 175de035343c7548a040e4a56604a5c6 Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Høres ikke ut som en kamerat når du er villig til å offre han for å slippe (ikke at jeg vet om det går ann i det hele tatt). Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hadde det vært meg som var kameraten din hadde jeg stilt opp på politistasjonen og sagt det var jeg som begynte. Gjør han ikke det er det ikke veldig kameratslig gjort av han og da er det bare å anmelde i vei uten dårlig sammvittighet. For å bli behandlet som en kamerat må man også oppføre seg som en. 1 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hadde det vært meg som var kameraten din hadde jeg stilt opp på politistasjonen og sagt det var jeg som begynte. Gjør han ikke det er det ikke veldig kameratslig gjort av han og da er det bare å anmelde i vei uten dårlig sammvittighet. For å bli behandlet som en kamerat må man også oppføre seg som en. Virker som det toget allerede har kjørt. Til TS: Ta boten som en mann og se på det som en lærepenge. Ikke slå tilbake neste gang. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Hadde det vært meg som var kameraten din hadde jeg stilt opp på politistasjonen og sagt det var jeg som begynte. Gjør han ikke det er det ikke veldig kameratslig gjort av han og da er det bare å anmelde i vei uten dårlig sammvittighet. For å bli behandlet som en kamerat må man også oppføre seg som en. Var det her jeg hadde tenkt å skrive også. Han slo deg, dersom han ikke har baller nok til å ta ansvaret for å være en idiot, så er han ikke mye kameratmaterial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå