Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Ble tatt for ordensforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og en kamerat klarte å sloss litt etter en bytur, og dette foran politiet.

Han slo først, og jeg tok igjen.

Vi ble begge to satt i fyllearresten og de sa at vi kunne forvente oss en bot, og det jeg lurer på er hvor mye denne boten kommer på ca?

og kan/burde jeg annmelde han? Ettersom han slo først kan jo jeg annmelde og si at jeg handlet i selvforsvar og evt slippe boten?

Hva ville dere ha gjort? Anonym poster: 175de035343c7548a040e4a56604a5c6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det vært meg som var kameraten din hadde jeg stilt opp på politistasjonen og sagt det var jeg som begynte.

Gjør han ikke det er det ikke veldig kameratslig gjort av han og da er det bare å anmelde i vei uten dårlig sammvittighet.

For å bli behandlet som en kamerat må man også oppføre seg som en.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært meg som var kameraten din hadde jeg stilt opp på politistasjonen og sagt det var jeg som begynte.

Gjør han ikke det er det ikke veldig kameratslig gjort av han og da er det bare å anmelde i vei uten dårlig sammvittighet.

Virker som det toget allerede har kjørt.

Til TS: Ta boten som en mann og se på det som en lærepenge. Ikke slå tilbake neste gang. ;)

Lenke til kommentar

Var det her jeg hadde tenkt å skrive også.

Han slo deg, dersom han ikke har baller nok til å ta ansvaret for å være en idiot, så er han ikke mye kameratmaterial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...