Gå til innhold

[Løst] Haster! trenger HJELP med overføring av bilder fra iphone til pc!

Anbefalte innlegg

Hallo!

Før da jeg skulle overføre bilder fra iphone til pc gikk det lekende lett, men plutselig i det siste så er det slik at når jeg plugger i USBen og trykker på mappen med filer (som det står at er full) så er det ingenting inni den og jeg får altså ikke overført bildene til pc (har prøvd både med mac, itunes og vanelig overføring). Har lite lyst til å overføre 3000 bilder per email så jeg lurer på om noen har noen tips på hva som er galt eller eventuelt en løsning? På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Worst case scenario så kan du jo overføre med bluetooth eller dropbox?

Kan man overføre hele albumet på en gang med drop box/bluetooth?

Prøv å gjenstarte maskinen.

Har restartet maskinen/mobilen mange ganger siden problemet oppstod og brukt ulike pcer også..... :S

Lenke til kommentar

Vel, jeg bruker dropbox på min Android tlf, vet ikke hvordan det er i eple verden, men regner med at det er det samme, har helt sluttet med overføring med kabel etter jeg la inn dropbox :D

Takk for svaret, jeg får prøve det da :) regner med at det skulle gå bra! Må bare benytte anledningen til å si at jeg HATER apple :p

Lenke til kommentar

Har du skjermlås på telefonen?

Du må låse opp denne FØR du plugger i usb-kabelen.

WOW! Nå ble jeg veldig overrasket! Imponert og lykkelig :D Det var dette som var problemet og jeg har altså ikke klart å overføre bilder på 1 år nå, og var ganske desperat! Tusen takk for et super tips (som til og med de som jobber med apple ikke klarte å komme med) Nå klarte jeg å overføre bildene! Ha en strælende dag alle sammen :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er en flott sikkerhetsfunksjon.

Apple-speak for en bortforklaring av en bug eller en dårlig gjenntenkt feature, tenker jeg da.

Da kan ingen kopiere ut bildene dine uten å ha låst opp telefonen.

Fordi akkurat det er en illusjon - hvis noen vil ha tak i bildene dine og har tid til å koble til en USB kabel, så har de tid til å bruke software som går forbi den featuren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...