hojohansen Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg sliter med å få fjernet snap.do fra pc'n. Jeg søker og kommer til spy-antivirus program, men den koster penger når den har søkt og funnet virus - hvordan kan jeg få fjernet den uten at det koster meg noe jeg har kjørt Ccleaner uten at det har hjulpet noe. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Kanskje dette kan hjelpe? http://malwaretips.com/blogs/snap-do-toolbar-removal/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Med Firefox er det bare å gå inn på hjelp. Trykk så på reset Firefox, så skal problemet være borte. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Jeg kjører Chrome Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Chrome har sikkert å muligheten for å bli resatt. Visst ikke er det bare å avinstallere Chrome å legge den inn på nytt igjen. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 https://www.google.no/search?q=remove+snap.do+chrome Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2013 Takker for hjelp dere, nå er den fjernet - for denne gang.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Bra det ordnet seg. Sjekk om du har fått quickshare installert. Var den dritten som ordnet snap.do hos meg. Endte opp med å formatere disk å legge inn w7 på nytt siden alle tre browsere ble "infisert" Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Lastet ned et program som het Adwcleaner å det fjernet alle spor etter babylon og delta toolbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå