MartinLillo Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har 2 hardisker , når jeg blar igjennom mapper på F disken min så hender det ofte at explorer henger seg og bruker 100% av CPU en. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei. Skrev akkurat svar på dette i en annen tråd. Her kommer reprisen: Gjetter på at du her en eller flere store avi filer på maskinen din!. Ved "preview" av disse går explorer i surr. Se om dette kan hjelpe. Start - run -regedit Finn HKEY_CLASSES_ROOTSystemFileAssociations.avishellexPropertyHandler Fjern "DEFAULT" under denne key. Good Luck. Lenke til kommentar
MartinLillo Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Det fiksa i hvert fall noe annet jeg slet med, på samme disken var det en avi fil jeg ikke fikk slettet. Tusen Takk 8) Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Skal jeg trykke på default og trykke delete? Ja gå inn på edit og velg delete eller trykk del knappen. Good Luck Lenke til kommentar
ragstian Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei Dobbeltposting grunnet treg nettforbindelse + PEBCAK ! PEBCAK = Problem Exists Between Keyboard And Chair ! Good Luck Lenke til kommentar
MartinLillo Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Hehe, Pebkac :smile: Det ser ut til å funke nå , har ikke hengt seg en eneste gang på mange timer. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå