Villfaren Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Eg kjøpte dette kabinettet : Fractal Design Array R2 Mini-ITX NAS Eg har planer om å kjøpe dette hovedkortet : MSI FM2-A75IA-E53, Socket-FM2 http://www.komplett....aspx?sku=768138 og denne prosessoren : AMD FM2 A-Series A10-6700 http://www.komplett....aspx?sku=783155 men eg trenger hjelp til minne ( lavprofil) og en lav cpu kjøler.. Noen tips, noe eg bør bytte ? Takk Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vel du finner minnestøtte hos produsenten Angående kjøler er det nok begrenset, til de mindre kjølerne godt mulig en Noctua NH-C12P SE14 uten viften vil gå eller Scythe Samurai ZZ, søk etter navnet så finner du informasjon hos produsenten. Ser ut som Scythe Samurai ZZ er 94 mm høy så godt mulig den akkurrat ikke går men har ikke prøvd. http://www.fractal-design.com/?view=product&prod=43 Silent Series 140mm fan included in front, with washable filter Space available for CPU cooler: circa 90mm height Space available for expansion card: circa 140mm length Fits Mini ITX and Mini DTX motherboards Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Jeg vil sterkt anbefale minst 1866 minnehastighet, siden det hjelper APUer Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Enig med Marius at ramspeed har betydning spesielt for APUer, men jeg fant ikke noe særlig bedre enn disse 1600mhz low profile som var verdt å kjøpe. Kanskje cooler master Gemini ii kjøler? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Hmm, passer den kjøleren jornboss ?? Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Hmm, passer den kjøleren jornboss ?? Litt usikker men jeg så på denne her og tenkte det fikk plass under strømforsyningen. Men det enkleste er jo at du måler plassen selv. Ikke lett å få til mye i et slikt kabinett:-) Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 Litt usikker men jeg så på denne her og tenkte det fikk plass under strømforsyningen. Men det enkleste er jo at du måler plassen selv. Ikke lett å få til mye i et slikt kabinett:-) Får no bare prøve da tror eg mulig eg kan modifisere noe også, har ikkje sett kabinettet enda.. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Men passer vifter som er til Fm2 på Fm1 ? Vet ikkje helt hvordan alt det der fungerer. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Ja FM1 og FM2 socket er i prinsippet identiske. Denne her kan være et alternativ Noctua NH-L9a CPU Kjøler og den bør passe, men jeg har ikke kabinettet selv. Må du ha det kabinettet? Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2013 Ja FM1 og FM2 socket er i prinsippet identiske. Denne her kan være et alternativ Noctua NH-L9a CPU Kjøler og den bør passe, men jeg har ikke kabinettet selv. Må du ha det kabinettet? Ja, kabinettet er allerede kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå