RWS Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Tror vi begynner UTEN ubesvarte påstander jeg når vi skl opplyse verden Kristendom har hatt to tusen å på seg de til å "opplyse" og stein mørkt har det vært siden fra den klubben... For å si det sånn så har vitenskapen opplyst flere enn det religion noen sinne har gjort.. 2 Lenke til kommentar
member-311026 Skrevet 17. juli 2013 Del Skrevet 17. juli 2013 "Er ikkje noko av det du lister opp. Men i kristendommen så vil alle mennesker som har levd eit liv utan synd komme til himmelen. Problemet er berre det at ingen lever utan synd og alle som ikkje lar Jesus ta sin skyld og Gud gi mennesket sin tilgivelse. Vil komme til helvete. Så på sett og vis må du få forlating for dine synder for å komme til himmelen i kristendommen. Problemet er berre det at det er ein synd i kristendommen å tur på andre gudar enn Gud, så alle hinduar og religionar med andre gudar enn denne vil komme til helvette uansett. Men ateistar og budistar og slikt som dette vil ikkje komme til helvette dersom dei aldri har synda i sitt liv." Om jeg synder eller ikke vil ikke denne guden bry seg, for tydeligvis kan jeg bare be om tilgivelse for alt jeg har gjort hele tiden. Er det ikke egentlig gud som burde be oss om tilgivelse når det er vi mennesket, dyr og skapninger på jord som sliter? Folk for aids, kreft og andre farlige sykdommer. Dyr blir slaktet i mengder for at vi mennesker skal få litt ekstra mat. Best at gud da ber de fattige og de som lider om tilgivelse for alt drittet gud har påført. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå