Jappesen Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kan noen anbefale en intern blu-ray brenner? Jeg har tittet på Samsung SN-506BB/BEBE http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/dvd-og-bluray/intern/samsung-sn-506bbbebe/183205.7150/ og ASUS BW-12B1ST/BLK/B/AS http://www.netonnet.no/art/data/komponenter/dvd-og-bluray/intern/asus-bw-12b1stblkbas/180921.7150/ Har mest hjerte for Asus. Andre alternativer enn disse to? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Plextor ligger vanligvis i en klasse for seg selv hva angår støy og kvalitet. Prisen er deretter http://www.dustinhome.no/product/5010672751/plextor-blu-ray-12x-bd-r-sata-retail-black/ Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Av Samsung-en og Asus-en bør du ta Asus sin. Hvis du ikke trenger brenner så finnes det et BD-drev til litt over 400 kr. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Intern som i laptop eller? Samsung du linker til er jo slot in brenner, og du er sikker på at den passer for deg ? Asus er 5, 25" . Blir litt vanskelig med sammenlikning. Plextor over hos Dustin er 5, 25" enhet. Den er forøvrig akkurat nå litt billigere hos Komplett (999,-) Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 "Slot-In" er optiske drev som du putter platen inn i åpningen, formfaktoren heter "5,25" slim". Stusset litt over dette selv, men regner med TS har sett på bildene før han postet linken. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) - The SN208DB/BEBE writes DVD±R 8x DVD-RAM 5x. - The slim and light design is specially made for use in notebook. - The Defect Management function enables the user to save and read "Slot-In" er optiske drev som du putter platen inn i åpningen, formfaktoren heter "5,25" slim". Stusset litt over dette selv, men regner med TS har sett på bildene før han postet linken. Okay - skal vi flisespikke litt .Tror de fleste skjønte det. Jeg sa slot-in som at den skal brukes skjøvet inn i en laptop skuff(slot) . Slottn jeg referete til er skuffen/åpningen i en laptop - skjønner. Den har forresten tray loading av optiske cd/dvd/bd plater.Det du tenkte er slot loading av media. Formfactoren , om man kan påstå av disse har en offisiell standard fra organet heter 5, 25" wide internal slimline SATA Endret 22. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ville bare presisere at "slot in" er noe annet, noe annet som er eksakt likt i stavemåte (slik at vi unngår forvirring). Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 22. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Takker for svar. Glemte å si at den skal sitte i fronten på desktop pc og tenkte ikke på det med Samsung'en. Plextor faller for dyrt da det blir bare en gang i blant at jeg vil brenne blu-ray plater. Endret 22. juni 2013 av Jappesen Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Plextor faller for dyrt da det blir bare en gang i blant at jeg vil brenne blu-ray plater. Jeg er enig i at den er relativt dyr, men for meg er det lite som er mer irriterende enn støy fra drevet i stille partier på filmene jeg ser. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Omnithunder. får noen ekstra kroner så da velger jeg Plerxtor Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 26. juni 2013 Del Skrevet 26. juni 2013 Jeg har hatt både LG og Plextor BD-brennere lenge. Har ikke merket fordeler eller ulemper med noen av dem. Lenke til kommentar
Jappesen Skrevet 3. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2013 Jeg har hatt både LG og Plextor BD-brennere lenge. Har ikke merket fordeler eller ulemper med noen av dem. Det problemet jeg en gag hadde med DVD-brenner, var å finne hvilke merker DVD-plater de akspeterte å brenne på. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det problemet jeg en gag hadde med DVD-brenner, var å finne hvilke merker DVD-plater de akspeterte å brenne på. Kan ikke huske hvor lenge det er siden jeg opplevde at jeg ikke kunne brenne en type plater. Ikke i dette årtusen i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå