Laffe Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei. Jeg sendte et brev i dag og brukte A-post da dette er e viktig brev. Det står at mottakeren skal få den innen 1-2 dager. Gjelder dette helger også ? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Lørdager er det postutlevering, men ikke overalt. Større sjanse om det er til en stor by for eksempel. Søndag er det ikke postutlevering. Hvor var det til? Lenke til kommentar
enixitan Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Om du posta det før fristen for postlevering denne dagen, sannsynlegvis. Kravet Posten må jobbe etter er at minst 85% av all innanlands A-post skal kome fram neste dag, og dette klarer dei stort sett. Endret 22. juni 2013 av enixitan Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Oslo Da kom det nok i går? Mandag Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2013 Så dårlig ut. Ser ut som jeg får den i dag.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Lørdager er det postutlevering, men ikke overalt. Større sjanse om det er til en stor by for eksempel. Søndag er det ikke postutlevering. Lyst å utdype? Meg bekjent så blir det utlevert A-post 6 dager i uken overalt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 (endret) Jobbet i kundeservice hos Posten. Det var enkelte steder det ikke var post utlevert hver lørdag. For eksempel langt ute på bygda hvor det for eksempel var landpostbud. Det var noen steder. Ikke mange. Det var hvertfall slik i 2011 da jeg jobbet der. Det kan ha endret seg siden da. Endret 24. juni 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Jeg venter fortsatt på et a-brev som skulle være sendt torsdag. Lurer på om det er avsender eller Posten som er problemet?? Hvem vil vedde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå