Danda Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei. Kona mi har en iPhone 5 og det er krise nå, skulle lagre bildene på pcen med å gå inn på mappa for å kopiere bildene over til pcen så stopper den bare opp etter ca 50 bilder, satt i gang oppdatering av programvare fra itunes etter det, den blir ferdig å oppdatere men får feilmelding å eneste jeg kan gjøre nå får å få mobilen til å starte igjen er gjennoppretting av telefonen. Hvordan kan jeg få ut bildene? Det er vanvittig verdifulle bilder for oss av barna våre når det er små godt over 800 bilder å vil ikke miste de, jeg synes det er sykt vanskelig å sikkerhetskopiere bildene fra iphone til pc Lenke til kommentar
Faller Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Synkroniser de opp mot iCloud? Vet ikke om det er en mulighet? Mvh Faller Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Saksøk Apple. Jeg har sagt til kona at jeg ikke garanterer for noe på hennes iphone5 etter at : Hun mistet all musikken sin i sin itunes på sin pc (alt var cd ripped, mye jobb temmelig mange egne cd) Jeg måtte hacke hennes ipod nano for å få de tilbake.Som da var eneste stedet disse ørten cd's nå lå som mp3's Så hvis bildene ikke var synket til annen plass enn til "en pc's" itunes levner jeg deg dårlige odds egentlig. Endret 21. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har du tatt backup av telefonen i iTunes eller har du ingenting, kun på telefonen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Dette er en av grunnene til at man bør ha muligheter til å ha lagring av personlig type bilder/musikk m.m ikke kun i intern flash storage. Men også på et microSD card. Støtte for UHS sdcard på mobiler og tablets (inkl apple) = jatakk. Ved innføring av UHS støtte kan de heller ikke skylde på minnekorts performance kan ødelegge for bruker opplevelse lengre. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Dette er en av grunnene til at man bør ha muligheter til å ha lagring av personlig type bilder/musikk m.m ikke kun i intern flash storage. Dette er en av grunnene til at man ikke venter til man har nesten 1 000 bilder før man overfører de til et annet medium og/eller tar sikkerhetskopier. 1 Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Alikevel. Liker ikke trenden fra Microsoft, Apple og også HTC m.fl som lager android at de skal tvinge oss over på betalte skylagrings tjenester. Jeg vil ha mulighet til trygg intern lagring på kort ,slik som man har på kamera. Og muligheter til lokal kopiering hjemme uten bruk av nettet og skylagring hvis jeg vil velge dette. Nå er også teknologien (i/o og lese skrive speed) ikke noe hinder slik de påsto med inntog UHS men også class10. Endret 22. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Et lite tillegg. Med iPhone har man, ut av boksen, flere muligheter til å enkelt synkronisere bilder og annen data med datamaskinen din og «skyen». Du kan til og med gjøre så telefonen automatisk sikkerhetskopierer innholdet. Når ikke disse mulighetene blir benyttet, tror du minnekort hadde blitt brukt? Apples skytjeneste (som forøvrig finnes i gratisutgave) må ikke benyttes. Det er minst like enkelt å sikkerhetskopiere til en datamaskin. Jeg forstår absolutt ditt ønske om minnekort, men mangel på minnekort er ingen unnskyldning i situasjoner som denne. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Til det siste, editerte. Jeg tror på valgfriheten. Hadde brukeren stilt/valgt i sin kamera app at uhs sdkort er til lagring av tatte bilder kunne man: Kjørt full factory resett av en telefon uten å miste personlig data i denne prosessen for så å være avhengig av at det skal komme inn igjen fra en cloud sync tjeneste. Mao man har ikke 100% kontroll over sine filer, og det er dette valget jeg savner. Endret 22. juni 2013 av syar2003 Lenke til kommentar
Danda Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2013 Problemet er når jeg skal laste bildene over på pc fra mobilen så stopper det opp, alle bildene er kopiert i icloud men vi ha de ut på pcen neo som tydeligvis ikke går! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Problemet er når jeg skal laste bildene over på pc fra mobilen så stopper det opp, alle bildene er kopiert i icloud men vi ha de ut på pcen neo som tydeligvis ikke går! Ligger bildene dine i-Cloud-en, så kan du installere iCloud på pc-en din, slik at den også får synkronisert bildene dine. http://www.apple.com/icloud/setup/pc.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå