sebas96 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 jeg har fått meg 16 dager fravær og kanskje 66 timer på videregående skole første år (studiespesialisering) og støket i et fag (Tysk). Vil dette hindre meg i å komme inn på VG2? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 elendig mye fravær du hadde da. Kan du dokumentere fraværet ditt har du likevel en sjans. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Vil nok ikke hindre deg, men du risikerer å ta tysk med førsteklassingene. Dette er informasjon du skal få av tysklæreren din. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Fravær har ikke noe å si. tror nok det skal være mulig å gå videre selv om du strøk i tysk. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Fravær betyr ingenting for VGS. Det som dog betyr noe er at du strøk i tysk, samt snittet ditt hvis du må konkurrere deg inn videre. Hvis du har sikret opptak til VG2 og 3 (eller garantert inntak uavhengig av poengsnitt), kan du se bort i fra snittet. Uansett så snakk med rådgiver på skolen, du er nok ikke den første som har hatt en eller flere stryk. Du har mulighet til å ta faget som privatist til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå