Gå til innhold

Sapphire Radeon 9600 PRO Ultimate Edition

crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Talker, kan du utdype dette. Har du modifisert vifte til skjermkortet?
Det var ikke sånn ment.

jeg har et standard skjermkort.

jeg mente bare at det var så veldig masse bedre å skifte til en selvbygd pc hvor det ikke var sånne skikkelige høyfrekvente lyder...

så bedre med litt høy lavfrekvent enn litt lav høyfrekvent. kommer jo ann på HVOR høyt det skal sammenlignes da..

Lenke til kommentar

Helt enig Talker. Har selv bygd PCen, og angrer på at jeg ikke la mer penger i en stille strømforsyning. Microplex har noen som virker meget bra.

Nå skal jeg skifte ut det gamle skjermkortet uten vifte, og ønsker ikke å putte inn noe som øker støyen nevneverdig.

Lenke til kommentar
Ja, jeg skjønner hva du mener. Men høyfrekvente lyder kan være irriterende, men jeg oppfatter deg vel slik at du ikke synes kortet er så ille støymessig. :)

Ja jeg er enig i at høyfrekvente lyder kan være meget irriterende... Lyden på 9600pro kortet er høyfrekvent, men ganske lav, ikke like støyende som 9800pro kortene. Tror ikke det er noe du tenker over så lenge du har fått på plass side-luka på kabinettet.... Men hvis støy er MEGET viktig for deg, så kan du se på 9600Pro ultimate edition, men den er en god del dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...