Gå til innhold

nytt eller brukt - valgets kvaler...

Anbefalte innlegg

Heisveisoggodkveldistuengodtfolk,

Jeg har etter nøye overveielse bestemt meg for å bytte ut min nåværende mikser (behringer vmx300 som jeg betale 2.500,- for for et år siden) men en Pioneer DJM-600 (som er sweeeet :D ). Veiledende pris på denne er 11.495,- Jeg har funnet et par muligheter:

1. Jeg er god kunde hos den lokale musikkforretningen. Jeg kan der få den ny med garanti og alt sånt, pluss sikkerheten ved kjøp i en lokal forretning, for kr. 9.720,-. De kan også ta min nåværende mikser i innbytte for 1.500,-

2. Jeg kan kjøpe en brukt mikser av en kar på qxl. Mikseren er visst nok svært lite brukt, men jeg kjenner ikke karen, og vet ingen ting om han. Mikseren mangler orginal emballasje, men har kvittering. Kjøpt i fjor sommer visstnok. Pris: 7.000,- inkl frakt. Da må jeg evt selge min nåværende mikser selv. Jeg kan få mer for den, men jeg kan også risikere å ikke bli kvitt den.

Nå? Hva synes dere? Ny eller brukt? Vet også om en kar i oslo som driver et importfirma, hovedsaklig på vinyler og litt utstyr. Han påstår han kan slå enhver pris.

Pengene er ikke noe direkte problem som sådann, jeg overlever uansett, men det er klart at nesten 3000kr, du kan gjøre mye anna kult med dem.

bfisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...