Wyrd Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ja, i artikler slik som DENNE ser man sensasjonelle påstander om at dette er en lett måte å oppnå profitt og forbedre ens økonomiske situasjon, bare man følger deres instrukser. Men må vel si det lyder litt for godt til å være sant. Er det noe i det? Er det forholdsvis lett å lære seg å vinne på dette og opparbeide en ikke ubetydelig kapital basert på dette, eller er det bare en oppskrift på økonomiske tap? Noen her som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvis det hadde vært så enkelt, hvorfor driver ikke alle banker og finansinstitusjoner med det? Nei, eneste måten man blir rik på slike "slik blir du rik"-systemer er ved å selge dem til godtroende mennesker. Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Hvis det hadde vært så enkelt, hvorfor driver ikke alle banker og finansinstitusjoner med det? Nei, eneste måten man blir rik på slike "slik blir du rik"-systemer er ved å selge dem til godtroende mennesker. Ja, det var vel noe slikt jeg mistenkte. Ville bare høre om det finnes folk her som har vært litt inne på slike ting, eller som eventuelt har kunnskap om det. Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Vel, nettopp fordi jeg har kunnskap om slike ting har jeg ikke vært inne på dem.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Det farlige med denne typen svindel er at hvis man ikke er passe oppegående hva gjelder sannsynlighetsregning etc, så er det lett å ta det for god fisk. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Forøvrig kan man trade binary options uten at det er noe galt med det, men det er vel måten det blir fremstilt på her som er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå