Yamichi Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Godmorgen:) Jeg er i en situasjon akkurat nå hvor jeg trenger en pc, men har div problemer. Jeg har for øyeblikket 2 aktuelle laptoper, men sliter med begge. Den første er en HP skolepc av modellen som ble delt ut i fjord. Jeg har akkurat fått den tilbake fra reparasjon pga defekt harddisk, men den er tregere enn noensinne. Jeg fikk beskjed om at pcen skulle være ordnet opp i, men den er altså ikke det. Hele greia hakker, tilogmed hvis jeg bare hører på musikk, og kan ofte "hoppe" som en CD med hakk i. Har har kjørt antivirus, defragmentert, og en god del annet, men får ingen forbedring. Strømalternativer og ladder har ikke hatt noensomhelst effekt. Skulle gjerne hatt hjelp, er litt desperat. Den andre pcen er en litt gamlere HP spill-pc. Den er datert ca da quad-core ble introdusert på bærbar. For en tid tilbake siden knuste jeg skjermen, og siden da har den blitt liggende i en skap. Problemet er at jeg ikke vet eksakt hva som er galt med den siden skjermen er kaputt. Jeg har prøvd å plugge den i en pceskjerm, men får ingen signal. Den ladder som normalt og slår seg på som vanlig, men det skjer liksom aldri noe. Pcen hadde ingen problemer før skjermen knustes, virker rart at noe skal ha blitt ødelagt samtidig. Er kanskje verd å legge ved at skjermen fikk et lite slag, resten av pcen var uberørt. Takk på forhånd for svar, alt settes pris på Lenke til kommentar
Yamichi Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Dette forumet suger offisielt balle, takk for svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Ja det er ikke mange synske personer her med krystall kule. Og de som har det er nok opptatt med å suge balle i demtre og en halv timen du orket å vente. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Tipper grunnen til at du ikke får noe bilde på skjermen er fordi du ikke har aktivert den eksterne skjermutgangen. Har du ikke noen fn-knapper du kan trykke på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå