Skillica Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Kan et ''cheat meal'' være bra eller er det bare dårlig for deg? Kan for eksempel en sjokolade være bra for deg viss du trener mye og vil bli ripped, eller må jeg slutte helt med å spise sjokolade og sånn? Spiser ikke så mye sjokolade., men har en liten sjokolade i blandt.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Tech Nutrition, om du har hørt om treningsprogrammet "RYP" anbefaler faktisk en spisedag én gang per uke på diett. Ellers har du noen ord fra Scooby: Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Fra den dagen da jeg gikk på en litt strammere diett med karb, fett og prot og la til utskeiing ca hver lørdag med hver fjerde eller femte helg for å karbe opp. Så har jeg fjerna lass med fettmasse, fått mye mer muskelmasse og har det mye bedre med meg selv. Tror alt avhenger av hvor høy forbrenning og hvor mye du trener. Jeg trener kampsport 2 dager pr. uke, styrke 2 dager og en valgfri dag med enten jogging, mer styrke eller lignende. I det siste har jeg hatt flere dager hvor det har sklidd litt ut i forhold til jobbreise, sommeravslutning osv. Men ingenting av dette har hatt noen negativ effekt på hverken trening eller kosthold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå