.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Har nettopp fått meg Windows 8 på PC-en. Men det er noe som plager meg litt, for når jeg skal spille spill på Steam så blir lyden automatisk lavere, men med engang jeg går ut av spillet igjen og tilbake på skrivebordet blir lyden normal igjen. Det problemet hadde jeg ikke med Windows 7 ikke. Hva kan jeg gjør for å fikse dette? Lenke til kommentar
code Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Nå har ikke jeg Win8 selv, men kan det være mulighet for at dette er windows sin automatisk slå ned på lyden når han ser at det er mulighet for å bruke mikrofon? Kan slå av dette ved å gå inn på Control Panel, Sound, Communication Tab. Helt hvordan hvor du finner det på Win8 vet jeg ikke. Endret 21. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Det kan godt stemme, for jeg har koblet til en mikrofon/headsett, og den står alltid koblet i. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Se der ja, nå blir ikke lyden lavere. Men nå ble det et nytt problem: Når jeg fjerna mikrofonen på kontrollpanel, klarer jeg ikke få den tilbake? red: Ahh, nevermind. Fant det ut nå. Endret 21. juni 2013 av Ally1987 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå