Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Brukererfaring? nettbutikk: www.topbildeler.co.no

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter bildeler og fant denne nettbutikken, lukter litt ugler i mosen her så jeg lurer på om andre har handlet fra dem.

Varen jeg er på utkikk etter "vannpumpe" selger de for 1/5 av Norsk pris.

Butikken fremstår som norsk "norskspråklig" men eies av et tysk selskap og det er 19% mva, står ingenting om man må betale Norsk mva i tillegg: ifølge Norsk lover dette en norsk nettbutikk siden de bruker norskspråklig tekst og da skal norsk mva være inkludert i prisene.

Ser også at seiden er bygd opp med god hjelp fra google translate, med mange feil, blant annet denne i brukerbetingelsene.

Ved tvister som følge av bruk av dette nettstedet, er Berlin stedet for rettslig henrettelse, hvis loven tillater.
Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finner ikke de rette bildelene på eBay.

Pleier vanligvis og benytte meg at en polsk arbeidskamerat som skaffer deler fra polen i løpe av noen dager, blir ca. halve prisen på originalt og ca. 70% prisforskjell på 3parts deler. Siste gang jeg kjøpte fra polen fikk jeg en radiator og en clutch for 980 Nkr til en nissan serrena.

Drev egentlig og bare sjekket priser på deler da jeg rammelet over denne litt diffuse nettbutikken :)

Det kan være opplysende for flere om dette er en ok butikk eller ren svindel, ser at de selger på samme vis til flere land.

Endret av Nautica
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Slettet+23asfd

Har bestilt filter fra de,betalte med paypal.Dette var inkl. frakt i mitt tilfelle på 220,- kr. fikk hentelapp i posten idag, glad og fornøyd leveres hentelapp.

281,- kr skulle de ha i tillegg. Så husk om du kjøper der kommer moms og eksp gebyr i tillegg.

Lenke til kommentar

Kan ikke si noe om selve siden, men med tanke på at firmaet er tysk er ikke prisnivået noe som nødvendigvis betyr ugler i mosen. Har handlet masse fra ebay.de til bilen min og har utelukkende gode erfaringer. Dynamo til 850 kroner kontra 5000 hos Motor Forum, foringer til 150 kroner, osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...