kremt Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 I det siste har ikke Logitech Gaming Software til min G400 fungert i hele tatt. ' Jeg hadde versjon 8.35, og oppdaterte til 8.46 for å se om det hjalp, men nei. Bruker x64 driveren til Win8-64. Noen som har vært borti lignende? Jævlig irriterende og egentlig kasseringsgrunn for en helt ok mus. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2013 Sjekket Logitech nå, er fortsatt ikke noe nyere enn 8.46. For å sende inn klage må man registrere seg, det gidder jeg ikke. Stort minus i margen på Logitech her altså, tviler på at jeg kjøper noe mer fra det merket nå med slike problemer. Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 (endret) Sjekket Logitech nå, er fortsatt ikke noe nyere enn 8.46. For å sende inn klage må man registrere seg, det gidder jeg ikke. Stort minus i margen på Logitech her altså, tviler på at jeg kjøper noe mer fra det merket nå med slike problemer. Sikker på at det er driverfeil fra Logitech sin side? Kan kanskje være Win8 kompabilitetsproblem, har du hatt noen oppdateringer i Win8 den siste tiden? I så fall, test å ta bort de seneste KB oppdateringene du har og eliminer problemet derfra bare et forslag. Nå har ikke jeg Win8 selv, men vet historisk at KB oppdateringer fra windows kan ha kronglet til software jeg har installert på maskinen. Nå ser jeg at du postet dette for drøye 2 uker siden, men jeg svarte allikevel Endret 30. juli 2013 av KimmiK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå