Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc vil ikke starte

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min nye pc i går. Hadde mekka den færdig, men ingen livstegn. Jeg har:

Kingston DDR3 HyperX blu 1600MHz 8GB

AMD FX-8350 8-Core Processor

Silverstone SST-RL01 Midi Tower Sort

XFX ProSeries Black Edition 1000W PSU

ASUS Radeon HD 7990 6GB GDDR5

ASUS SABERTOOTH 990FX/GEN3, Socket-AM3+

Prøver å starte den, men ingenting skjer. Bare et grønt lys på hovedkortet.

Jeg gjorde en feil med prossesoren, løsnet ikke den stanga, så noen stenger ble bøyd. De rettet jeg opp igjen. Så glemte jeg også disse avstands skruene når jeg monterte hovedkortet.

Er det det som er feil?

Endret av EL81
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den starta 1 gang, men fikk ikke bilde. Jeg tok ut skjermkortet og plasserte det igjen. Etter det sa det klikk, så ville den ikke starte. Ledningene er rette :)

Endret av EL81
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hiver det bare ut (har ikke peiling på om det er problemet) kan det være at dersom du tar ut BIOS-batteriet så vil den funke? Har selv hatt problemer hvor den ikke vil funke som det skal, da har det å ta ut BIOS-batteriet funket.

Som sagt, har ikke peiling på om det funker i dette tilfellet, eller om det er relevant.

Lenke til kommentar

Hiver det bare ut (har ikke peiling på om det er problemet) kan det være at dersom du tar ut BIOS-batteriet så vil den funke? Har selv hatt problemer hvor den ikke vil funke som det skal, da har det å ta ut BIOS-batteriet funket.

Som sagt, har ikke peiling på om det funker i dette tilfellet, eller om det er relevant.

Skal prøve :)
Lenke til kommentar

Ja, har det.

Hva mente du med det? Er den så ødelagt at det ikke går an å fikse den?

Jeg ønsket deg bare lykke til på grunn av at du sa at du skulle bytte cpu :) Jeg syntes også det var dumt at noe var ødelagt. I've been there bro :hm: Endret av Stiano519
Lenke til kommentar

Jeg ønsket deg bare lykke til på grunn av at du sa at du skulle bytte cpu :) Jeg syntes også det var dumt at noe var ødelagt. I've been there bro :hm:

Å ja. Takk for det :) Så kjedelig at det skjer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...