Freeload Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei! Har gått til anskaffelse av et Logitech QuickCam Web (fulgte med en Dell PC). Ser i hjelpen til programmet ImageStudio at det skal være mulig å lage animasjoner med programvaren/webkameraet. Problemet mitt er at menyvalget for animasjon ikke dukker opp i programmet. Har oppgradert til nyeste versjon, men har fremdeles ikke muligheten til å lage animasjoner. Regner med at den funksjonen blir skrudd av for kameraet mitt. Er det noen som kjenner til hvordan jeg kan "aktivere" den funksjonen i imageStudio? Har kikket i .ini filer og i registeret. Ei heller funnet noe nyttig på google - så jeg står litt fast. (Sender nok en mail til kundeservice en vakker dag) Hvis noen har forslag til noen enkle, men gode programmer for å spille inn stop-motion animasjoner fra et (web)kamera blir jeg også veldig glad :-) EDIT: Søkte på Stop-motion software og fikk ganske mange treff. Har lastet ned et program fra http://www.animateclay.com/capture.htm. Ganske lite (250kbB), gratis og kjempe enkelt (passer meg perfekt) Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har akkurat det samme problemet med mitt nye webkamera "Logitech® QuickCam® for Notebooks" Er også dårlig bilde på denne. Horisontale striper og ganske kornete. Så derfor har jeg tenkt å bytte til "Logitech® QuickCam® Zoom" - Vet noen om "Animasjon"-tab'en fungerer på dette kameraet? Lenke til kommentar
mgsninja Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Logitech lager noen drit dårlige webcamera. Noen som kan anbefale eit webkamera med god bilde kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå