mobilen.no Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Ativ Tab 3 kjører fullversjon av Windows 8 Pro. Vi har prøvekjørt.Sniktitt: Samsung Ativ Tab 3 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fail: For lav skjermoppløsning 2 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har da to spørsmål: 1. Vil dette kunne bli et alternativ til Surface Pro 128 GB? og 2. støtter den SDXC eller støtter den bare SDHC? (Hvis den bare støtter SDHC så vil den for min del _ikke_ kunne bli et alternativ til Surface Pro) Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fail: For lav skjermoppløsning Trenger man mer på en så liten dings? jeg mener min One har fullHD, og jeg kan ikke fatte hvorfor det er nødvendig? 720 eller 540P hadde holdt i masse. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor legger de ikke til en pekeflate når de først lanserer et nettbrett med tastatur? Ville gjort brettet mye mer fleksibelt. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Med hvorfor akkurat "Tab 3"? Hvorfor er det 3-tallet der? Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Fail: For lav skjermoppløsning Helt enig, hvorfor kan det ikke kommet et Win 8 nettbrett med ok oppløsning (mer enn HD). 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 For første gang har jeg lyst på et Windows-nettbrett. Med hvorfor akkurat "Tab 3"? Hvorfor er det 3-tallet der? Fordi produktet skal føles familiært med resten av Tab3-serien. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg har da to spørsmål: 1. Vil dette kunne bli et alternativ til Surface Pro 128 GB? og 2. støtter den SDXC eller støtter den bare SDHC? (Hvis den bare støtter SDHC så vil den for min del _ikke_ kunne bli et alternativ til Surface Pro) Jeg vil ikke kalle dette et alternativ til Surface Pro, det kan jo kalles det, men da er det et dårlig alternativ isåfall. Dårligere skjerm, langt dårligere ytelse som ikke klarer like tunge oppgaver som Surface Pro. Surface Pro er en langt mer fullverdig "PC". Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 Men dette er et brett (pc) hvor man kan installere alt av windows programmer? Steam f.eks? Er det noen mulighet for å "nedgradere" til win 7 på et slikt? Eller er man låst til oppdateringer fra microsoft (samsung?) Lenke til kommentar
Tonarheim Skrevet 23. juni 2013 Del Skrevet 23. juni 2013 16:9 er fortsatt lame.... kudos for at det er såpass tynt. Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Stämmer det att det är Qualkomm prosessor i denna? Hur trögt blir Office, Adobe, Winrar, Remote connection, Skype, SAP och en browser med 10-15 fanor öppna samtidigt som man har en 24" skärm kopplad till den med HDMI? Klarar den detta samtidigt (vilket jag tvivlar på) och har en batteritid på 8 timmar eller mer ser jag absolut poäng med denna. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 24. juni 2013 Del Skrevet 24. juni 2013 Når disse enhetene kommer med BayTrail mot slutten av året fremfor CloverTrail, så begynner vi å se maskiner som i større grad er verdt et kjøp. Atom Z2760 fungerer greit nok den, og til enkel bruk opplever jeg disse maskinen som helt ok i praksis, men det mangler litt. Har også en Helix med Core i7 i dag, en super maskin, men i denne formfaktoren bytter jeg heller til neste generasjon Atom, om det ikke kommer noen helt spesielle Haswell-modeller som også er rimelige. Og pris er jo en fordel. Helixen kostet 13K eller noe slikt, ikke noe for alle. 4-5K derimot, det er i direkte konkurranse med iPad og Android, for ikke å snakke om Windows RT. Synd at den gode HW'en ikke var klar til lanseringen av W8... Lenke til kommentar
ohrandli Skrevet 19. november 2013 Del Skrevet 19. november 2013 Nå har Ativ Tab 3 kommet på markedet i Norge, så nå kommer vel Amobil med en fullverdig test? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg