Siglia Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei plana om å kjøpe ein ny gamer datamaskin, Synst dokke denne dataen er god for prisen, skal også ha meg ny Skjerm noken forslag? http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10790 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 BenQ 2420T Angående maskinen vil nok både en brukt i5 2500k, i5 3570k samt nyere i5 4670k gi bedre ytelse per kr i så fall, med hypertreading bør man minst ha SLI/crossfire X eller GTX Titan i så fall, selv da er det lite å hente. Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 (endret) Må si at å kjøpe ferdig bygd pc er en dum Ide'. Komplett har helle ikke noe særlig orden i kablene... Bygg selv! Morsomt, lærerikt og du kan sette sammen alt du vil med bedre ytelse en den i65 pc'n til en billigere penge. Men det er helt opp til deg, om du absolutt ikke vil bygge selv, har CDON sine THOR pc'er god kabelføring.. og de er en smule billigere Endret 22. juni 2013 av cheeze 1 Lenke til kommentar
HaakonSag Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har sett en Komplett som noen kjøpte til en jeg kjenner i konf gave, og den var CLEAN med kabler for å si det sånn. Veldig pent. Men det spørs litt egentlig. Men enig i at det er morsommere og mer å lære hvis du gjør det selv. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 22. juni 2013 Del Skrevet 22. juni 2013 Har sett en Komplett som noen kjøpte til en jeg kjenner i konf gave, og den var CLEAN med kabler for å si det sånn. Veldig pent. Men det spørs litt egentlig. Men enig i at det er morsommere og mer å lære hvis du gjør det selv. Det virker rart, de komplett PCene jeg har sett, ser ganske jævlige ut, men det kommer kanskje an på hvilken du kjøper, og hvem som bygger den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå