Gå til innhold

Ringe inn anonym husinspeksjon

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har bodd i en hybel der takbellegget var løsnet fra selve taket på rommet, noe som jeg tror er råte. Brannslukningsapparatene var også stivnet, røykvarslere var heller ikke inntakt, rømningsveier iforhold til brann var også utilgjengelig.

Så jeg lurer på hvem det er jeg skal ringe for å få en hybelinspeksjon om det faktisk er lovlig å leie ut disse hyblene anonymt.

Til administrator: Jeg er ikke sikker på om det er rette plassen å legge ut dette innlegget :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du treng ikkje å ringe noken, slike ting kan du ta sjølv ved å melde det som ein mangel som du krever utbetra.

Dersom du no skal flytte ut så er det ikkje så mykje som du får gjort. Det er ikkje ulovleg å leige ut ulovlege hybler så lenge leigetakaren er innforstått med tilstanden.

Det er ganske vanlig at f.eks studenter takker ja til dårlige hybler i bytte for å kunne bu sentralt til ein billeg penge.

Men skal du fyrst blande inn nokon andre her så er fyrste innstans byggningsetaten i kommuna. Dei kan sjekke opp om hybelen er registrert. Registrering er ikkje nødvendigvis det samme som at hybelen er godkjent, men det gir ein god peikepinn. Dersom den ikkje er registrert så melder du den inn som ulovleg bruk.

Kommunen vil nok ikkje komme på inspeksjon, men i staden sender dei brev til eigaren som må framlegge dokumentasjon på at hybelen er godkjent etter plan og bygningslova. Eventuell inspeksjon vil komme etter at eigaren har fått ting i orden og melder inn hybelen.

Du kan sjølvsagt også prøve å ta kontakt med brannvesenet i kommunen.

Det er også verdt å merke seg at det er bruker som plikter å vedlikeholde brannslukkningsapparatet og røykvarsleren. Dersom desse er i ustand så skal leigetakaren melde ifrå til huseigaren/utleiger slik at dette kan utbetrast. Dersom ingen seier ifrå så kan sjølvsagt eigar ikkje utbetre feila.

Kva legg du i at rømningsvegane er utilgjengelige? Er det at det ikkje er rømningsvegar eller er det at brukerane har lagra ting og tang som er til hinder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...