im_a_noob Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg lurer på om dere kan gi deres tips. Skjermkortet skal brukes til Battlefield, både 3 og 4, trolig også Titanfall og andre småspill (Minecraft o.l.) Jeg har sett dette kortet på tilbud: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=745855 Burde jeg kjøpe det? Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Har du sjekket ut brukte kort? Hardware.no / Finn.no? Men ja, det er ikke noe dårlig kort, ville kanskje vurdert Nvidia med de nye spillene som har kommet, men du får jo også med 3 spill som alle faktisk er utrolig bra, ingen dårlig deal Lenke til kommentar
im_a_noob Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg kan jo se etter brukte kort, men jeg har mest lyst på et helt nytt ett... Vil ikke mange konsoll baserte spill som portes til pc kjøre bedre på AMD, for de nye konsollene bruker de delene? Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Hos AMD er det 7870 som gjelder i 1500kr kategorien og GTX660 hos NVidia. Kjøp et annet merke en XFX, da de ofte har blitt regnet som den produsenten med dårligst kjøleløsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå