Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Ikke gå helt OT nå folkens. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) ^ greit Endret 21. juni 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Vell, fyren som motok pengene mine er Norsk pga han hadde norsk konto i sparebanken. Får jeg varene å de er av bra kvalitet blir jeg drit glad, hvertfall om de er sendt ifra Norge så jeg slipper toll helvete. Er hvertfall ikke noe Nigeria drit på gang her Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Vell, fyren som motok pengene mine er Norsk pga han hadde norsk konto i sparebanken. Får jeg varene å de er av bra kvalitet blir jeg drit glad, hvertfall om de er sendt ifra Norge så jeg slipper toll helvete. Er hvertfall ikke noe Nigeria drit på gang her Nåja, dritt finner man i alle krinker og kroker, også i kjære, vakre og snilde Norge. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 glemte å informerer om at jeg faktisk fikk varene jeg bestile Var av bra kvalitet å er fornøyd, tok ca 1 uke før jeg fikk de da de visst var sendt fra Asia. SLapp ekstra kostnader da varen var sendt som gave til 9 USD Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer, du ble ikke svindlet! Hva var det som du bestilte fra nettsiden? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Registrant: Tatiya Ueng Phaisal 21 339 Juldis Tower 19 Petchburi Rd Rajtevee Bangkok, XX 10400 TH Domain name: MEGAKUL.COM Site Status: IP Address 77.232.83.18 Status: inactive Server Type Apache Varte ikke lenge den siden. Bra at du faktisk fikk noe for pengene da. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) bestilte noen ray-ban solbriller. ser at siden er oppe å går enda, så vet ikke hvorfor det står inactive... Snakket med selgeren også over mail virka som en helt ok kar...eller dame.. disse her http://megakul.com/index.php?route=product/product&path=20_26&product_id=70 Endret 4. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Slike kopier kan man vell heller kjøpe på ebay for 20-30 kroner, inkludert frakt? Endret 4. juli 2013 av pOOf 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Slike kopier kan man vell heller kjøpe på ebay for 20-30 kroner, inkludert frakt? Slike kopier kan man vell heller kjøpe på ebay for 20-30 kroner, inkludert frakt? fant ikke noen sånt så billig på ebay, har du link? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hvis du søker på aviator/pilot sunglasses eller lignende, kommer det mange opp. Står ikke Ray-Ban på dem, om det var det som var viktig da. Endret 4. juli 2013 av pOOf Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 (endret) Hvis du søker på aviator/pilot sunglasses eller lignende, kommer det mange opp. Står ikke Ray-Ban på dem, om det var det som var viktig da. Er vell at de er merkevarer som er hele tingen da, vanlige no brand solbriller med aviator design kan jeg jo kjøpe i Norge til 100 kr på gata Grunnen til jeg kjøpte in the first place var jeg ville ha merkevarer men har ikke penger til orginal, å fake ser helt likt ut Endret 4. juli 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Hvis du søker på aviator/pilot sunglasses eller lignende, kommer det mange opp. Står ikke Ray-Ban på dem, om det var det som var viktig da. Står faktisk Ray-ban på mange av dem:) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 4. juli 2013 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2013 Da må du litt høyere i pris enn 30 kr, etter det jeg fant iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå