Gå til innhold

Noen har som kjøpt varer her før?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noe ting å se på.

1: gå på [Kontakt oss] og du får følgende opp:

Kontakt oss

Vår lokasjon

Adresse: Megakul Megakul

Telefon: 123

Leter du videre på siden finner du ingen organisasjonsnummer heller, noe som bør få øyene opp.

Som flere her sier, så trur jeg fint at du aldri får varene i det hele tatt!

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvorfor er du så sikker på det?

Har du noen andre plasser og annbefale da?

Noe ting å se på.

1: gå på [Kontakt oss] og du får følgende opp:

Kontakt oss

Vår lokasjon

Adresse: Megakul Megakul

Telefon: 123

Leter du videre på siden finner du ingen organisasjonsnummer heller, noe som bør få øyene opp.

Som flere her sier, så trur jeg fint at du aldri får varene i det hele tatt!

Ja, eBay.

Lenke til kommentar

bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt :)

Edit: var forresten en Norsk bank konto jeg betalte til, derfor jeg tror at varene kanskje sendes ifra Norge.

Endret av satyrion1
Lenke til kommentar

bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt :)

Edit: var forresten en Norsk bank konto jeg betalte til, derfor jeg tror at varene kanskje sendes ifra Norge.

Skulle brukt kredittkort så du hadde hatt muligheten til å få pengene tilbake :)

Fint du støtter useriøse folk som skaperne av "megakul" forresten, gir vel penger til tiggerne og du?

Lenke til kommentar

bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt smile.png

"- Dessverre har vi har hørt om tilfeller av utspekulerte kjeltringer som har laget egne systemer som ser nesten ut som de kjente betalingssystemene så vær på vakt, sier Flønes." Ta en titt her, lykke til.

Skulle brukt kredittkort så du hadde hatt muligheten til å få pengene tilbake smile.png
Fint du støtter useriøse folk som skaperne av "megakul" forresten, gir vel penger til tiggerne og du?

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...