Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Noen som har bestilt varer ifra http://megakul.com tideligere? Fant denne siden i dag og ville bare høre om varene faktisk er bra? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Bare scam. Om du faktisk mottar varene, er det kopier. 1 Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Svindel. 1 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Er ikke så farlig om de ikke er ekte, der ser jeg jo lang vei på prisen Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Legg merke til at flesteparten av produktene har akkurat samme pris. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Legg merke til at flesteparten av produktene har akkurat samme pris. ser ut som lommerbøker går for 199kr, solbriller 149 og belter 159. Er jo klar at de er fake, men hakke råd til ekte anyway så tenkje å kjøpe en del fakes. Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 For all del, du kan prøve å handle, men tviler på at du mottar varene. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 For all del, du kan prøve å handle, men tviler på at du mottar varene. hvorfor skulle jeg ikke mota dem? Tror du de blir tatt i tolla eller noe? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) -- Endret 10. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 hvorfor skulle jeg ikke mota dem? Tror du de blir tatt i tolla eller noe? Det er svindel. Nuffsaid. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Noe ting å se på. 1: gå på [Kontakt oss] og du får følgende opp: Kontakt oss Vår lokasjon Adresse: Megakul Megakul Telefon: 123 Leter du videre på siden finner du ingen organisasjonsnummer heller, noe som bør få øyene opp. Som flere her sier, så trur jeg fint at du aldri får varene i det hele tatt! 3 Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Det er svindel. Nuffsaid. Hvorfor er du så sikker på det? Har du noen andre plasser og annbefale da? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Grunnen til at jeg ikke tror du får varene er rett og slett siden jeg tror varene ikke eksisterer. Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor er du så sikker på det? Har du noen andre plasser og annbefale da? Noe ting å se på. 1: gå på [Kontakt oss] og du får følgende opp: Kontakt oss Vår lokasjon Adresse: Megakul Megakul Telefon: 123 Leter du videre på siden finner du ingen organisasjonsnummer heller, noe som bør få øyene opp. Som flere her sier, så trur jeg fint at du aldri får varene i det hele tatt! Ja, eBay. Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt Edit: var forresten en Norsk bank konto jeg betalte til, derfor jeg tror at varene kanskje sendes ifra Norge. Endret 21. juni 2013 av satyrion1 Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt Edit: var forresten en Norsk bank konto jeg betalte til, derfor jeg tror at varene kanskje sendes ifra Norge. Skulle brukt kredittkort så du hadde hatt muligheten til å få pengene tilbake Fint du støtter useriøse folk som skaperne av "megakul" forresten, gir vel penger til tiggerne og du? Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) bestilte 1 vare til 149 kr + 29 kr shipping fra den siden bare for å teste. Betalte med bank overførsel så virka ganske trygt. Kommer til å bestille et par andre ting fra ebay å se. Visst megakul faktisk sender varene og de blir sendt fra Norge er det helt genialt Edit: var forresten en Norsk bank konto jeg betalte til, derfor jeg tror at varene kanskje sendes ifra Norge. "- Dessverre har vi har hørt om tilfeller av utspekulerte kjeltringer som har laget egne systemer som ser nesten ut som de kjente betalingssystemene så vær på vakt, sier Flønes." Ta en titt her, lykke til. Skulle brukt kredittkort så du hadde hatt muligheten til å få pengene tilbake Fint du støtter useriøse folk som skaperne av "megakul" forresten, gir vel penger til tiggerne og du? Endret 10. desember 2014 av Hafti Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) OT Endret 21. juni 2013 av Alekpowah Lenke til kommentar
Bruker-280022 Skrevet 21. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2013 Og jeg veksler bunker på opptil 6 tusen kroner for tiggere daglig, blir også spurt om de kan få låne Micro USB lader slik at de kan lade smarttelefonene. Mmhm.. Ikke alle tiggere har råd til smartphone, just saying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå