per.lund Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hei skal kjøpe meg nytt lydkort. Har bare et onboard lydkort nå (ess1969audiodrive) har tenkt på audigy es(kr436) er det brukbart? skal brukes til mp3 og film. Eller skal jeg gå opp til audigy 2(kr773) er det verdt det prisforskjellen? evt. andre forslag vil ikke bruke alt for mye penger. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Sjekk ut denne guiden om du er usikker: http://www.hardware.no/tester/lyd/mellomkl...e_roundup_2003/ Har selv Hercules Digifire 7.1 og er storfornøyd med det. Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Har Soundblaster 5.1 og et Koss PortaPro headsett og fungerer som bare f... MP3-kvaliteten har en del å si, men jeg har flest filer i OGG og AC3. Strålende fornøyd. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Hadde før Sound Blaster Live, Kjøpte meg Audigy.... Digger det..... Firewire, bedre lyd... Bruker det sammen med Logitech 540 eller Mine Koss PortalPro Annbefaler Audigy :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå