Nicuu Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei! Jeg bare lurer på noe; jeg hadde norsk skriftlig og sidemål eksamen. Hvor får jeg vite karakteren, og når? Det er lite informasjon rundt, så jeg bare lurer. Jeg vet karakterene blir satt opp på en oppslagstavle på skolen med kandidatnr. osv, men er det mulig å finne ut et annet sted? Får ikke sett nå, så ville vært fint om noen kunne komme med litt relevant informasjon rundt spørsmålet mitt Takk på forhånd! Lenke til kommentar
bublizz Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hvis skolen din bruker skolearena, så bruker de å komme ut der. Det varierer litt når de forskjellige skolene legger ut eksamenskarakterene, på min skole ble de siste lagt inn i dag. Endret 21. juni 2013 av acquiesce Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Når jeg tok eksamen på VGS kunne vi ringe ett nummer, så fikk du vite karakteren av den personen. Jeg husker dessverre ikke hvilket nummer det var. Lenke til kommentar
Nicuu Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Når jeg tok eksamen på VGS kunne vi ringe ett nummer, så fikk du vite karakteren av den personen. Jeg husker dessverre ikke hvilket nummer det var. Takk for svar folkens. Det kom en liste på fronter med alle klassene og kanditatnummer osv., så da var det klargjort! Takk igjen Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Praksis hos min skole var at man 1) Sjekke skolearena gjennom portalen eller 2) Ringe/møte opp på kontoret. Jeg mener å ha lest at alle skriftlige eksamenskarakterer skal være offentliggjort senest i dag. Lenke til kommentar
Sitoy Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Jeg fikk karakterene mine i dag på fronter.com/osloskoler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå