Gå til innhold

hvordan er YIT og hvordan er det å jobbe der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Starter selv som lærling i YIT som rørlegger nå til høsten. Har vært utplassert der i praksis i rundt 3 måneder totalt og har bare positive ting å si om bedriften og de montørene jeg har vært sammen med. Hvor i landet er det du bor?

Slik som jeg har forstått det, så har du gode muligheter til videreutdanning innen bedriften hvis det er ønskelig og flere av lederne i Stavanger er tidligere montører.

Lenke til kommentar

Hei! Starter selv som lærling i YIT som rørlegger nå til høsten. Har vært utplassert der i praksis i rundt 3 måneder totalt og har bare positive ting å si om bedriften og de montørene jeg har vært sammen med. Hvor i landet er det du bor?

Slik som jeg har forstått det, så har du gode muligheter til videreutdanning innen bedriften hvis det er ønskelig og flere av lederne i Stavanger er tidligere montører.

Hei, jeg bor i Trondheim og har fått lærlingeplass til YIT/Caverion Elektro.

Har vært utplassert til dem og var stor fornøyd med firmaet og montørene jeg var med. jeg var der i 2 uker på service. Virket som at det var store muligheter å få fortsette i bedriften etter lærlingetid ja.

vet du mye om navn bytte til caverion ?

Endret av Petterboy95
Lenke til kommentar

Hei, jeg bor i Trondheim og har fått lærlingeplass til YIT/Caverion Elektro.

Har vært utplassert til dem og var stor fornøyd med firmaet og montørene jeg var med. jeg var der i 2 uker på service. Virket som at det var store muligheter å få fortsette i bedriften etter lærlingetid ja.

vet du mye om navn bytte til caverion ?

Ikke noe annet at de bytter navn 1. juli, men skal ikke være noen store forandringer en fra hvordan det var tidligere. Var YIT som kjøpte opp Caverion, som egentlig er et tysk selskap.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...