Petterboy95 Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei, lurer på om det er noen som vet mye om yit , om du jobber der hvordan er det? Er det et bra sted å være lærling på? der de hjelper deg godt fram til fagprøven? hvordan er mulighetene vidre Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei! Starter selv som lærling i YIT som rørlegger nå til høsten. Har vært utplassert der i praksis i rundt 3 måneder totalt og har bare positive ting å si om bedriften og de montørene jeg har vært sammen med. Hvor i landet er det du bor? Slik som jeg har forstått det, så har du gode muligheter til videreutdanning innen bedriften hvis det er ønskelig og flere av lederne i Stavanger er tidligere montører. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 (endret) Hei! Starter selv som lærling i YIT som rørlegger nå til høsten. Har vært utplassert der i praksis i rundt 3 måneder totalt og har bare positive ting å si om bedriften og de montørene jeg har vært sammen med. Hvor i landet er det du bor? Slik som jeg har forstått det, så har du gode muligheter til videreutdanning innen bedriften hvis det er ønskelig og flere av lederne i Stavanger er tidligere montører. Hei, jeg bor i Trondheim og har fått lærlingeplass til YIT/Caverion Elektro. Har vært utplassert til dem og var stor fornøyd med firmaet og montørene jeg var med. jeg var der i 2 uker på service. Virket som at det var store muligheter å få fortsette i bedriften etter lærlingetid ja. vet du mye om navn bytte til caverion ? Endret 21. juni 2013 av Petterboy95 Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 21. juni 2013 Del Skrevet 21. juni 2013 Hei, jeg bor i Trondheim og har fått lærlingeplass til YIT/Caverion Elektro. Har vært utplassert til dem og var stor fornøyd med firmaet og montørene jeg var med. jeg var der i 2 uker på service. Virket som at det var store muligheter å få fortsette i bedriften etter lærlingetid ja. vet du mye om navn bytte til caverion ? Ikke noe annet at de bytter navn 1. juli, men skal ikke være noen store forandringer en fra hvordan det var tidligere. Var YIT som kjøpte opp Caverion, som egentlig er et tysk selskap. Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 21. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2013 Ikke noe annet at de bytter navn 1. juli, men skal ikke være noen store forandringer en fra hvordan det var tidligere. Var YIT som kjøpte opp Caverion, som egentlig er et tysk selskap. åja Lenke til kommentar
Petterboy95 Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Hvordan gjør de det med oppstart? Møter man opp på hovedkontoret å får utdelt utstyr og plass Endret 29. juli 2013 av Petterboy95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå