Wammis Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Kan noen anbefale en musematte til min a4tech mus(drittmus btw)? Den skal helst ikke være så dyr, og det hadde vært fint hvis noen hadde giddet å oppgi link til hvilke nettbutikker, som selger akkurat den typen musematte billigst... MVH wammis Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Icemat 260 spenn på www.koplett.no eller funv 300 scpenn ellerno på www.komplett.no Lenke til kommentar
Wammis Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 k. Men jeg visste igrunn om både komplett.no og icemat fra før. Ville liksom ha anbefaling av en spesifisert musematte med direkte link til nettbutikk m/pris og det hele. ellers takk Lenke til kommentar
nogard Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 kjøp en filt matte til 20 kr :wink: Lenke til kommentar
gunderzen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Blå filtmatte er veldig undervurdert, brukte det i lang tid på den optiske musa mi jeg. Tror gamer.no hadde en test og der var den med. Lenke til kommentar
Morten_M82 Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Blå filtmatte er veldig undervurdert, brukte det i lang tid på den optiske musa mi jeg. Tror gamer.no hadde en test og der var den med. Ja den er fin den vet du Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Icemat eller fUnc 1030 Surface Lenke til kommentar
bernini Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Stikk ned på elkjøp eller andre butikker som selger datautstyr å kjøp deg en blå tøymusmatte. Ellers kan du låne av meg eller jubb. - lubben Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 fUnc 1030 Surface Nettopp skaffet meg den, og må si meg kraftigt fornøyd. Den er kanskje overkill, men bra. Anefales! Og legg litt teip under musen! (Like bra som mouse skatez) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 også veldig fornøyd med func1030... lagde ripe her på den, holdt på å gråte... :/ Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Gå får func1030. Det er ingen vits og bruke penger på ei tøyfille. Funcen koster 260kroner på Microplex. Den er verdt hver krone 8) Du skal vel uansett snart ha ny mus og da har du en matte den fortjener. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kjøp en filt matte til 20 kr :wink: Feil, feil, feil. Du MÅ neste kjøpe fUnc 1030 hos www.microplex.no når du først har en optisk mus! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 kjøp en filt matte til 20 kr :wink: Gå for ein sånn.. 20 kroner er jo ingenting uansett, dessuten er eg sikker på at denne matta gir mest "valuta for pengane". Kjøp fUnc eller icemat den dagen du finner ut at du skal ha deg ei ny mus. (Kan vere lurt å ta den filtmatta som er hardast om du har kantar på musa, da har den ein tendens til å sette seg fast i matta.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå